G4Media.ro

Directorul STB numește defecțiunile noilor autobuze Otokar drept ”disfuncționalități inerente” și dă…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

17 comentarii

  1. Defectiuni inerente my ass, la Cluj de ce nu se strica autobuzele mercedes (electrice sau nu), achizitionate in ultimul timp de primarie?

    • Concluzia articolului ar fi ca soferii de la STB sunt prosti.
      „Tot ceea ce am achiziţionat noi de-a lungul timpului a avut genul acesta de probleme la început”.
      „Nu există un autobuz prost. Un autobuz nou nu cred că poate fi numit prost.”
      Deci?!

  2. Autobuzele Otokar au fost cumparate in baza unei viziuni pe termen scurt, intr-o perioada in care, din cauza poluarii, tot mai multe orase europene isi propun sa interzica in anii imediat urmatori circulatia autovehiculelor functionand pe motorina. Or Bucurestiul este una din cele mai poluate capitale din Europa. Unii vor argumenta ca noile autobuze sunt poate mai putin poluante decat cele pe care le vor inlocui. Dar nu era oare nevoie de o solutie mai radicala, care sa vizeze termenul lung? O dezbatere publica pe aceasta tema inaintea luarii deciziei ar fi fost poate foarte utila.

  3. ???!!! 10.642 angajati …la uzinele Dacia sunt 17000 si aia tin economia Ro. în spate . E o nunta de câini la bugetarii ăștia…

    • Si pe mine m-a socat numarul asta, avand in vedere ca nu vezi furnicar de mijloace de transport in actiune, dar am zis c-oi fi eu prea carcotas!

    • Jumate sunt soferi, restul de 5000 mecanici, ITP, asistenti medicali, diriginti de santier, cred ca sunt inutile si putem sa ii dam afara, nu-I asa ?

  4. Adică STB erau la fel de proşti şi ticăloşi şi când se numeau RATB. Ar trebui să intre DNA-ul peste ei, cu licitaţia asta în stil hoţesc/PSDist. Directorii ar trebui luaţi la bani mărunţi.

    • Firea & Co au au pacalit bucurestenii prin contractul semnat cu Otokar. Din prevederile contractului, retin ca se preciza ca in 2018 vor fi aduse 200 Otokar. Si? S-au adus doar 30

  5. Toate masinile moderne de transport calatori au sisteme de monitorizare GPS cu senzori pe scaune si bara, numar persoane, pozitie in traseu, urcari – coborari cu vizualizare in timp real, contabilitate si autodiagnoza computerizată la bord. Disfuncționalitățile inerente apar doar la modele artizanale sau aflate in probe.

  6. Bine-bine, … dar camionul cu care oamenii de la otokar tracteaza autobuzul din imagine al cui e? Cine il plateste? Ca dom derector zice ca turcu…

  7. Politica si tehnica sunt discipline diferite. Conform standardului demeritelor orice defect ce te lasa cu masina in drum primeste 100 de puncte si se numeste defect major nu minor. In economia de piata si nu numai, masinile se scot din fabricatie la asemenea punctaj.

  8. Achiziționați autobuze românești!

    • Nu exista autobuz romanesc. Exista insa asamblat in Romania sub un brand local, dar n-as avea prea mare incredere in el :))

  9. „Un autobuz nou nu cred că poate fi numit prost. Are nişte disfuncţionalităţi care sunt inerente primei luni şi primului an de funcţionare.”
    Domnu’… Crăci, când îmi cumpăr o mașină NOUĂ, nu mă aștept ca în primul an să stau cu ea în service. Ba chiar invers.

    „Recuperare politică prin votul senatorilor
    ZIUAnews a semnalat, încă de anul trecut, că Adrian Creci este un personaj controversat care a fost impus de liberali pe funcția de vicepreşedinte al Autorităţii Naţionale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal. Noul boss al liberalilor din Sectorul 4 a fost director adjunct al Direcţiei Juridice a Primăriei Capitalei, care, mai bine de 11 ani, a controlat toate retrocedările controversate din Bucureşti.
    Prin Hotărârea nr. 54 a Senatului, la sfârşitul lunii septembrie 2013, Andrei George Creci a fost numit vicepreşedinte al ANSPDCP. Numirea lui Creci pe acest post – negociat în cadrul USL ca fiind postul liberalilor – a ridicat mari semne de întrebare, pentru că Andrei Creci a fost implicat în multe scandaluri imobiliare în Capitală, regizate de mafia retrocedărilor de terenuri și imobile, controlată de către mai mulţi lideri PDL. După ce PDL a pierdut alegerile, în 2012, Andrei Creci s-a reorientat politic şi a fost recuperat de organizaţia PNL Sector 4.

    Tandemul protejaților
    Cariera lui Andrei George Creci este strâns legată de cea a lui Traian Băsescu. În primul său mandat de primar general, Băsescu l-a numit pe Andrei Creci pe postul de director adjunct al Direcţiei Juridice a Primăriei Municipiului Bucureşti, răspunzând direct de retrocedarea imobilelor în baza Legii 10/2001. A stat în această funcţie mai bine de 11 ani, mai exact până la 16 noiembrie 2012, când a fost numit vicepreşedinte al AVAS, înlocuindu-l pe Radu Ghidău. Pe postul de la AVAS nu a zăbovit prea mult, doar până în 21 martie 2013, când a fost schimbat cu un alt liberal venit de la Bistriţa, Dan Băbuțan. Acum, Creci este vicepreşedinte al Autorităţii Naţionale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, unde preşedinte este protejata lui Mircea Geoană, Anca Opre. Trebuie precizat că această instituţie condusă acum de tandemul Opre-Creci reglementează cadrul juridic general al protecţiei datelor personale la nivelul Uniunii Europene şi aplică sancţiuni, în cazul în care constată încălcarea dispoziţiilor legale de către operatorii de date cu caracter personal. Între timp, Andrei Creci s-a căsătorit cu o juristă controversată, Ioana Toma, fosta mână dreaptă a lui Sorin Blejnar la ANAF.

    Afacerea imobiliară blocată de procurori
    Încă din 2012, ZIUAnews a dezvăluit despre afacerile imobiliare controversate regizate de către deputatul PDL de Galaţi Mircea Toader şi de vărul său Octavian Creci, tatăl lui Andrei Creci. În anul 2000, când Băsescu a venit la Primăria Capitalei, lui Mircea Toader i-a fost înlesnit procesul de obţinere a imobilului din strada Biserica Amzei, fiind ajutat de fiul lui Octavian Creci, Andrei, care era consilier juridic. Ulterior, Andrei Creci a fost avansat de Băsescu în funcţia de director adjunct al Serviciului Juridic din cadrul Primăriei Bucureşti. Noua funcţie obţinută de Andrei Creci, conexiunea cu PDL şi în special cu deputatul Mircea Toader au reprezentat începutul unei activităţi imobiliare de proporţii, care a fost blocată doar de procurori. Practic, deputatul PDL de Galaţi Mircea Toader, împreună cu vărul său Octavian Creci, au vrut să pună mâna, pe baza unui certificat fals de moştenitor, pe un imobil aflat în buricul Bucureştiului, pe strada Biserica Amzei, nr. 27, în valoare de aproximativ două milioane de euro.”
    http://www.ziuanews.ro/dezvaluiri-investigatii/eugen-nicolaescu-i-rare-manescu-s-au-luptat-pentru-conducerea-pnl-sector-4-cum-a-ajuns-adrian-creci-presedinte-118902

    „Ce experiență profesională are Andrei Creci:
    – 2017 – prezent – Director General SC ELECTROCENTRALE GRUP SA, Bucuresti;
    – 2017 – Prezent – Consilier Director General Regia Autonomă de Transport Bucureşti;
    – 2014 – 2017 – Avocat definitiv Cabinet de Avocat „Andrei George CRECI”;
    – 2012 -2017 – Consultant neremunerat Met România ENERGY MARKETING (fost REPOWER Furnizare România SRL – parte a grupului REPOWER AG);
    – 2013 – 2014 – Vicepreşedinte Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP);
    – 2012 – 2013 – Vicepreşedinte Autoritatea pentru Valorificarea Activelor Statului (AVAS);
    – 2005 – 2012 – Director Executiv Adjunct – Direcţia Juridic Primăria Municipiului Bucureşti;
    – 2002 – Director General Primăria Voluntari Conducerea executivă cu atribuţii delegate a aparatului propriu al Primarului;
    – 1999 – 2002 Consilier Juridic Primăria Municipiului București.

    Educație
    – 2006-2007 – Cursuri de perfecţionare privind legalitatea actelor administrative Institutul Național de Administrație (INA), București;
    – 2006-2007 – Studii post-universitare „Managementul serviciilor publice” Institutul Național de Administrație (INA);
    – 2006 – Program de formare specializată organizat de Institutul Diplomatic Român Institutul Diplomatic Român;
    – 1994–1998 – Diplomă de Licență Universitatea Craiova – Facultatea de Drept, Craiova, licențiat în Drept.”
    https://www.hotnews.ro/stiri-administratie_locala-22813790-andrei-creci-este-noul-director-interimar-societatii-transport-bucuresti.htm

    A se observa funcția de Director General în Primăria Voluntari din 2002…
    Pleacă de-aici, pilangiule! Și ia-ți „disfuncționalitățile inerente” cu tine, crăpa-ți-ar obrazul de rușine!

  10. Eu am un ,,amarat,, de polo la care in 12 ani am schimbat doar doua bucsi, capete de bara, placute si discurile. 250.000 km. In rest nimic electric, motor sau cutie. Voi faceti afaceri cu Motokar. De ce ? Pentru ca sunteti incompetenti, nimiti pe pile si nepotisme si nu va obliga nimeni sa dati socoteala pentru banul cheltuit. Cum adica o echipa de turci au facut deplasarea in Romania ? Adica sunt praf la fiabilitate. 100.000 de km. nu aveati voie decat sa le spalati, oligofrenilor. Asa ati facut din toata Romania. Praf si pulbere. Mergeti bai la lopata si matura nu mai basiti pe salarii grase pe bani publici.