Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Încasările de Black Friday ar putea depăși borna de 400 de milioane de euro în acest an, în contextul în care teama de scumpiri va genera, în mod paradoxal, una dintre cele mai bune perioade de shopping din ultimii ani, arăta cea mai recentă analiză Frames. „Ultimul bal înainte de criza economică spre care ne îndreptăm”, estimează, deloc optimist, consultanții. Indiferent de motiv (clienții vor cumpăra mai mult, până își permit sau plătind mult, din cauza inflației), cele mai multe estimări arată un an record pentru vânzările din celebra campanie cu prețuri „speciale” și ele se bazează în mare măsură pe shopping-ul online. Cum se pregătesc retailerii pentru această perioadă, cum se pregătesc platformele, care sunt noutățile? Dă câteva detalii Cătălin Bordei, managing partner Innobyte, companie de dezvoltare software specializată în eCommerce. Firma e din 2021 parte din grupul Life Is Hard, companie listată la Bursa de Valori București (BVB), piața AeRO.
Rep.: Ce faceți în pregătirea evenimentului Black Friday, ce activități aveți acum?
Cătălin Bordei: Perioada premergătoare Black Friday este una destul de încărcată pentru noi. Clienții au nevoie de susținere în optimizarea și pregătirea platformelor e-commerce din punctul de vedere al performanței, remedierea eventualelor erori, asigurarea că toate procesele funcționează optim, dar și pentru noi dezvoltări care să permită susținerea campaniilor de marketing și vânzări planificate. Pregătirea pentru Black Friday începe cu mult timp înainte de marele eveniment. Efectuăm verificări de performanță, funcționalitate și securitate prin care identificăm acele blocaje sau erori care pot îngreuna sau chiar afecta procesul de vânzare; blocaje care îi pot costă pe retaileri procente generoase din vânzări. De asemenea, venim cu recomandările tehnice necesare pentru a maximiza rezultatele de business ale
acestora. Începem cu analiză platformei, înțelegerea tipurilor de campanii pe care clientul dorește să le integreze și pregătirea tehnică a magazinului pentru a susține acele campanii. Aici putem vorbi despre implementări specifice pentru fiecare client în parte, în funcție de nevoile de business, a campaniilor de marketing și vânzări pe care doresc să le aplice.
Citește integral pe economedia.ro