Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
BookTes, startup-ul care realizează printr-o platformă digitalizarea operatorilor de experiențe culturale și turistice, va incheia anul 2022 cu o acoperire de peste 160 de localități, 250 de parteneri instituții culturale și 1.000 de experiențe, în creștere cu 40% față de finele anului 2021, anunță reprezentanții firmei.
Echipa spune că s-a concentrat pe extindere și diversificare, prin parteneriate, lansarea de noi instrumente digitale de tip bundle, cum este biletul unic, includerea de muzee și destinații mai puțin cunoscute, completarea platformei cu experiențe de vizitare virtuale și îmbunătățirea profitabilității.
“Pentru clienți am reușit o diversificare, astfel încât să putem include experiențe inedite, dincolo de traseele și obiectivele turistice obișnuite. Astfel, în platformă se pot găsi acum muzee rurale, mai puțin cunoscute, pe lângă obiectivele fanion din marile orașe. Prin parteneriatul realizat cu www.muzeedelasat.ro, aducem în atenția publicului 53 de bijuterii, pentru căutătorii de inedit, în zona Moldova și Muntenia, deocamdată. Acestea se alătură celorlalte muzee și obiective de marcă din platformă”, precizează Iulian August, CEO și co-fondator al BookTes.
Citește integral pe economedia.ro