Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Viaductul de la Aciliu, cel mai înalt viaduct din România, prezintă degradări semnificative și are nevoie de reparații după doar 9 ani de la deschiderea circulației, inaugurarea „electorală” înainte de alegerile din noiembrie 2014. Viaductul de la Aciliu pe lotul 3 al Autostrăzii A1 Sibiu – Orăștie are o lungime de 1.010 metri și este construit la peste 70 de metri (înălțimea pilelor). Lotul 3 care include și acest viaduct a fost inaugurat de fostul premier Victor Ponta (candidat la prezidențiale) cu doar câteva zile înainte de turul II, iar la puțin timp de la inaugurarea electorală, secțiunea de 22 km Săliște – Cunța a fost închisă cu demolarea și reconstruirea unui segment de aproximativ 300 metri. CNAIR a reziliat Contractul cu Salini Impregilo în 2016. Pentru reparațiile viaductului, CNAIR a scos la licitație un contract pentru avizarea reparațiilor: „Elaborare Documentatie de Avizare a Lucrarilor de Interventii pentru “Viaduct Aciliu, km 62+475 – km 63+485, situat pe Autostrada Orastie – Sibiu, LOT 3””.
Expertiza tehnică pentru viaductul Aciliu arată degradări, fisuri și lucrări nefinalizate
Expertiza tehnică a viaductului de la Aciliu arată degradări, fisuri și lucrări nefinalizate, deși viaductul a fost dat în trafic în noiembrie 2014. Expertiza tehnică pe care a consultat-o Economedia arată:
Citește integral pe economedia.ro