Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Într-un context puternic perturbat de criza semiconductorilor și de oprirea producției, Renault Group a vândut 599.027 de vehicule în trimestrul trei al anului 2021, o scădere de 22,3% față de același trimestru din 2020. Vânzările grupului în Europa (53% din totalul vânzărilor) au scăzut cu 26,3%. Vânzările internaționale au scăzut cu 17,3%. În schimb, noua Dacia Sandero și Dacia Duster au fost cel mai bine vândut model din Europa și, respectiv, cel mai bine vândut vehicul la clasa lui.
Scăderea veniturilor cu 13,4%, confirmă impactul pozitiv al politicii comerciale a grupului orientată spre o valoare mai bună din vânzări.
Marca Renault a vândut 365.934 de vehicule în întreaga lume, în scădere cu 24,4% față de al treilea trimestru al anului 2020. În cele cinci piețe principale din Europa (Franța, Germania, Spania, Italia și Regatul Unit) ponderea vânzărilor este în creștere cu 6 puncte comparativ cu al treilea trimestru din 2019, perioada anterioară crizei.
Citește integral pe economedia.ro