Home » Articole » Dacia nu mai oprește temporar producția pe 30 iunie. Șeful Dacia: Criza semiconductorilor nu s-a terminat, este mai puțin intensă față de anul trecut. Vom mai putea vedea pe viitor astfel de opriri temporare ale producției

Dacia nu mai oprește temporar producția pe 30 iunie. Șeful Dacia: Criza semiconductorilor nu s-a terminat, este mai puțin intensă față de anul trecut. Vom mai putea vedea pe viitor astfel de opriri temporare ale producției

Dacia nu mai oprește temporar producția pe 30 iunie. Șeful Dacia: Criza semiconductorilor nu s-a terminat, este mai puțin intensă față de anul trecut. Vom mai putea vedea pe viitor astfel de opriri temporare ale producției
Dacia, masini dacia,
Ascultă articolul

Uzina Dacia de la Mioveni avea programat să își închidă temporar producția pe 30 iunie din cauza lipsei de semiconductori, însă compania a găsit o soluție la problemă și nu va mai exista o întrerupere a producției vineri, precizează Mihai Bordeanu, șeful mărcii Dacia în România. Potrivit acestuia, criza semiconductorilor nu s-a terminat și spune că vom mai putea vedea pe viitor astfel de opriri temporare ale producției.

Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -

Reamintim că prima oprire temporară din acest an la Uzina Dacia de la Mioveni a avut loc în perioada 13-18 aprilie, care s-a suprapus cu vacanța de Paște, din lipsa de semiconductori. Dacia a mai oprit temporar producția anul trecut, pe 14 martie și 2 iulie, tot din lipsa componentelor.

„Am schimbat un pic modul în care facem planificarea în industria noastră. Am trecut de la o planificare pe termen foarte lung, în care discutam de planuri anuale, la una pe termen scurt care să ne permită să ne adaptăm rapid. Lucrurile au pornit de la semiconductori și au continuat foarte mult cu materii prime și pe partea logistică. Toate astea s-au legat, în rău, din păcate. Trebuie să ne adaptăm la această situație, am format un sistem destul de flexibil, în care, dacă ne lipsește o anumită piesă, cum este tabloul de board, care este un caz real, am decis să producem mașina fără acel element, iar apoi când îl primim revenim, punem piesa respectivă lipsă și mergem mai departe. Ne adaptăm la probleme și facem în așa fel încât să putem produce. Criza nu s-a terminat, acesta este un mesaj clar pe care vreau să-l transmit. Este mai puțin intensă acum decât anul trecut și în 2021, dar ea există”, a declarat Mihai Bordeanu, șeful mărcii Dacia în România.

Citește integral pe economedia.ro

Lasă un răspuns

Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
Vă rugăm să țineți cont că folosirea injuriilor, a limbajului instigator la ură, a apelurilor la violență sau trimiterea repetată, în mod abuziv, a aceluiași comentariu pot duce nu doar la ștergerea mesajului, ci și la suspendarea temporară a dreptului de a comenta. Site-ul nostru încurajează dezbaterile aprinse, dar civilizate. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru contribuția la o discuție bazată pe argumente, nu pe atacuri.

Citește și

Top Articole