Home » DNA » Dacia nu exclude să producă Spring în România sau Europa / Trecerea la Euro 7 va scumpi mașinile cu 1.500-1.800 de euro / Ce spune șeful Dacia despre limita de preț de 75.000 de euro din Rabla Plus

Dacia nu exclude să producă Spring în România sau Europa / Trecerea la Euro 7 va scumpi mașinile cu 1.500-1.800 de euro / Ce spune șeful Dacia despre limita de preț de 75.000 de euro din Rabla Plus

03 mart. 2023
Dacia nu exclude să producă Spring în România sau Europa / Trecerea la Euro 7 va scumpi mașinile cu 1.500-1.800 de euro / Ce spune șeful Dacia despre limita de preț de 75.000 de euro din Rabla Plus
Sursa foto: Dacia
Ascultă articolul

Mihai Bordeanu, directorul general Automobile Dacia, a declarat că nu exclude să producă Spring, care este acum dezvoltat în China, în România sau Europa, mai ales că strategia industrială nu a fost încă stabilită pentru următoarea decadă.

Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -

„Totul se discută. Momentan mașinile se produc acolo (n.r. – China), dar încă o dată totul e pe masă. Strategia industrială încă n-a fost stabilită pentru următoarea decadă. Luăm deciziile acestea la momentul potrivit”, precizează Mihai Bordeanu.

Un subiect important pentru industria auto este trecerea la Euro 7, care introduce reglementări mai stricte pentru motoarele termice, în special pentru diesel. La sfârșitul anului 2018, Uniunea Europeană a anunțat pentru prima oară intenția ca Europa să devină până în 2050 primul continent fără emisii de dioxid de carbon, în cadrul unui amplu proiect pentru limitarea încălzirii globale, scrie Autocritica. În octombrie 2022, Uniunea Europeană a ajuns la un acord final pentru a interzice vânzarea de mașini cu motoare diesel și pe benzină începând din anul 2035. În viziunea Uniunii Europene, noul standard Euro 7 este necesar pentru a corecta o serie de probleme existente la actualul standard Euro 6, introdus oficial în Europa în 2014. Practic, Uniunea își propune ca Euro 7 să reducă complexitatea actualelor norme de poluare, să actualizeze limitele de emisii pe baza celor mai recente studii cu privire la poluare și să îmbunătățească semnificativ modul în care sunt controlate emisiile reale ale mașinilor.

Citește integral pe economedia.ro

Lasă un răspuns

Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
Vă rugăm să țineți cont că folosirea injuriilor, a limbajului instigator la ură, a apelurilor la violență sau trimiterea repetată, în mod abuziv, a aceluiași comentariu pot duce nu doar la ștergerea mesajului, ci și la suspendarea temporară a dreptului de a comenta. Site-ul nostru încurajează dezbaterile aprinse, dar civilizate. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru contribuția la o discuție bazată pe argumente, nu pe atacuri.

Citește și

Top Articole