Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Licitația pentru modernizarea Lotului 3 al Magistralei CFR Craiova-Caransebeș care include și execuția tunelului de la Balota (jud. Mehedinți) a fost publicată în SEAP, valoarea lucrărilor fiind cuprinsă între 3 și 3,37 miliarde lei.
Tunelul de la Balota cu o lungime totală de 6189 metri poate deveni al doilea ca lungime, primul fiind cel în execuție de la Ormeniș de 6,9 kilometri pe M 300 Brașov-Sighișoara. Cel mai lung tunel în circulație are aproape 4 kilometri și este construit la Teliu pe linia Brașov-Întorsura Buzăului.
Pe linia de tren București-Timișoara (M 100) poate cea mai neîntreținută magistrală, cel mai ,,rapid” tren IR 1691 parcurge distanța de 533 km. în 10 ore și 2 minute, zona critică de la Balota fiind cu limitări de viteză de 20-25 km/h.
Citește integral pe economedia.ro