Home » atributii » Cum va fi construit tunelul de 6 kilometri de la Balota, zona critică pe linia de tren București-Timișoara : galerii paralele cu pasaje de trecere la fiecare 500 de metri pentru evacuare în caz de incendiu. La Balota, CFR va construi al doilea cel mai lung tunel feroviar din România

Cum va fi construit tunelul de 6 kilometri de la Balota, zona critică pe linia de tren București-Timișoara : galerii paralele cu pasaje de trecere la fiecare 500 de metri pentru evacuare în caz de incendiu. La Balota, CFR va construi al doilea cel mai lung tunel feroviar din România

Cum va fi construit tunelul de 6 kilometri de la Balota, zona critică pe linia de tren București-Timișoara : galerii paralele cu pasaje de trecere la fiecare 500 de metri pentru evacuare în caz de incendiu. La Balota, CFR va construi al doilea cel mai lung tunel feroviar din România
Ascultă articolul

Licitația pentru modernizarea Lotului 3 al Magistralei CFR Craiova-Caransebeș care include și execuția tunelului de la Balota (jud. Mehedinți) a fost publicată în SEAP, valoarea lucrărilor fiind cuprinsă între 3 și 3,37 miliarde lei.

Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -

Tunelul de la Balota cu o lungime totală de 6189 metri poate deveni al doilea ca lungime, primul fiind cel în execuție de la Ormeniș de 6,9 kilometri pe M 300 Brașov-Sighișoara. Cel mai lung tunel în circulație are aproape 4 kilometri și este construit la Teliu pe linia Brașov-Întorsura Buzăului.

Pe linia de tren București-Timișoara (M 100) poate cea mai neîntreținută magistrală, cel mai ,,rapid” tren IR 1691 parcurge distanța de 533 km. în 10 ore și 2 minute, zona critică de la Balota fiind cu limitări de viteză de 20-25 km/h.

Citește integral pe economedia.ro

Lasă un răspuns

Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
Vă rugăm să țineți cont că folosirea injuriilor, a limbajului instigator la ură, a apelurilor la violență sau trimiterea repetată, în mod abuziv, a aceluiași comentariu pot duce nu doar la ștergerea mesajului, ci și la suspendarea temporară a dreptului de a comenta. Site-ul nostru încurajează dezbaterile aprinse, dar civilizate. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru contribuția la o discuție bazată pe argumente, nu pe atacuri.

Citește și

Top Articole