Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Anul 2022 a fost marcat de o inflație puternică, determinată în același timp de prețurile mari la gaze și bineînțeles de către războiul din Ucraina. În acest context, alimentele s-au scumpit foarte mult în România, iar aceste scumpiri par că se vor mai menține și anul viitor. Economedia a întrebat mai mulți retaileri despre cum cred să va arăta inflația anul viitor și ce măsuri vor lua pentru a tine în frâu creșterea prețurilor.
Retailerii vad anul 2023 în continuare cu creșteri de prețuri la materiile prime, energie și logistică care vor duce ulterior la modificări de preț pe raftul magazinelor.
„Cu siguranță vor exista în continuare fluctuații ale inflației, dar și creșteri de costuri pentru materiile prime, energie și logistică, care vor produce modificări ale prețului de la raft. Atât timp cât prețurile la materie primă, energie și forță de munca vor crește, vom înregistra și creșteri de prețuri. Intensitatea inflației se va ameliora, dar o să rămână, în linie cu prognozele publice”, spun reprezentanții PENNY.
Citește integral pe economedia.ro