G4Media.ro

Craiova face acum ce făcea Sibiul în 2020: Promovare pe bani prin…

Craiova face acum ce făcea Sibiul în 2020: Promovare pe bani prin European Best Destinations / Peste 30 de mii de euro a dat Primăria Craiova, în doi ani, pe promovarea orașului pe acest site / Orașul condus de Lia Olguța Vasilescu a fost în 2022 ”European Best Easter Destination”

58.175,50 de lei a plătit Primăria Craiova pentru a fi promovată pe site-ul European Best Destinations în 2022. Banii, 11.495 de euro, au fost dați pentru ca numele orașului să apară nominalizat în concursurile organizate pe site, dar și să fie prezentat în diferite articole ca destinație turistică în România. Anul trecut s-au mai cheltuit alți 24 de mii de euro.

Este o practică pe care a folosit-o în trecut și Primăria Sibiu, iar în 2020, Sibiul a fost clasat pe locul 6 în topul ”European Best Destination”, anunță Turnul Sfatului.

Într-un interviu acordat Turnul Sfatului în 2020, Maximilien Lejeune, directorul EBD spunea că acești bani dați de administrațiile locale acoperă cheltuielile companiei pentru promovarea orașelor selectate.

Craiova a ajuns pe primul loc în 2022 în competiția ”European Best Easter Destination” și a fost nominalizată ca destinație europeană la categoria ”Best City Parks”, iar acum participă alături de orașe precum Viena, Budapesta, Trier și Madeira la concursul ”Best Christmas Markets in Europe”.

Orașul condus de Lia Olguța Vasilescu a fost recomandat, de asemenea, și pentru ”Best Sculptures in Europe”.

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

4 comentarii

  1. Anume, de doi ani face reclama, ca Sibiu acum doi ani!

  2. Foarte bine.

  3. Reclama e sufletul comerțului. Niște bani cheltuiți cu folos, pentru că din turism se întorc de mii de ori înapoi. Nici nu-s așa mulți, mă așteptam la sume mai umflate. La final, câștigă și comercianții, câștigă și primăria iar vizitatorii, dacă sunt mulțumiți, vin și la anul. Win-win pe toată linia.

  4. Dacă mergeți pe la craiova, sa o vizitati pe olguta. Când e trează.