Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Anul 2023 se arată a fi unul important pentru marile companii, multe firme din străinătate anunțând deja concedieri la început de an. Specialiști din piața muncii spun că firmele vor fi tot mai precaute cu direcționarea resurselor în 2023, iar reducerea forței de muncă sau încetinirea angajărilor poate fi o opțiune pentru companii. În aceste condiții, Economedia a întrebat mai multe companii din România din domenii precum retail, IT, auto, curierat, telecom, bănci despre planurile de angajări pentru 2023.
Vom publica pe parcurs ce răspunsuri mai vin ulterior de la companiile chestionate.
Per total, companiile chestionate spun că anul acesta nu au stopat și nici nu își propun să oprească angajările în acest an, chiar dimpotrivă. Majoritatea companiilor spun că vor extinde angajările și în 2023, fiind în plină expansiune: spre exemplu, FAN Courier anunță că va continua și în 2023 să facă recrutări, numărul de angajați noi urmând să crească cu 5-6%, în funcție de condițiile din piață, iar Orange transmite că se așteaptă anul acesta la o dinamică a pieței mai puțin „agresivă” decât în 2022, luând în considerare contextul economic în care ne aflăm.
Citește integral pe economedia.ro