Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Noile măsuri fiscale pregătite de Guvern pentru a reduce deficitul bugetar vin cu o lipsă de predictibilitate care va avea un impact negativ asupra sectorului auto național, ducând la renunțarea la planurile de investiții în curs, la scăderea atractivității României că posibilă destinație pentru proiecte noi și implicit la pierderea unui număr important de locuri de muncă, afirmă, într-un comunicat de presă, Asociația Constructorilor de Automobile din România (ACAROM), reprezentant al industriei auto naționale, care însumează peste 170 de companii inclusiv Dacia și Ford, organizații și instituții cu activități în sectorul auto.
ACAROM amintește că sectorul auto, motorul industriei românești, a întâmpinat numeroase provocări pe parcursul ultimelor ani: mai întâi pandemia cu un efect imediat de încetinire a businessului, apoi criza semiconductorilor, conflictul din Ucraina, creșterea prețurilor utilităților, mărfurilor și muncii adăugând o povară imensă asupra bugetelor companiilor. În plus, industria se află în centrul unei profunde transformări, toate vehiculele electrice, conectate și autonome urmând să fie produse în facilități de producție neutre din perspectiva emisiilor de carbon, arată Asociația.
Potrivit ACAROM, această revoluție tehnologică este o mare șansă pentru România de a-și reconfirma poziția în industria auto europeană, în special în competiția cu Ungaria, Polonia, Republica Cehă și Slovacia. Acest moment reprezintă o oportunitate pentru România de a reduce decalajul și a-și consolida poziția la nivel european.
Citește integral pe economedia.ro