Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Odată cu restricțiile impuse pe perioada pandemiei, întreaga industrie a ambalajelor se confruntă cu provocări majore în ceea ce privește procesele de aprovizionare și logistică. Prețurile materiilor prime au suferit modificări semnificative în ultimul an în contextul creșterii costurilor la energie, gaz, combustibil, dar și a cererii tot mai mari în mai multe sectoare de activitate. În acest context, companiile se străduiesc să găsească alternative pentru a-și putea onora comenzile și a evita blocajele în producție.
„Situația fără precedent cu care continuăm să ne confruntăm are consecințe directe asupra creșterii termenelor de livrare a comenzilor, cât și a prețurilor pentru etichetele autoadezive și produsele care au drept componentă aluminiu. De asemenea, criza materiilor prime este potențată și de majorările de preț aduse tuturor componentelor esențiale din industrie precum: celuloză, chimicale, adezivi, cerneală”, precizează pentru Economedia Cristi Nechita-Rotta, director general Rottaprint, cea mai mare tipografie flexografică producătoare de etichete autoadezive şi ambalaje flexibile din România.
Principala preocupare a echipei Rottaprint în acest moment este să asigure continuitatea comenzilor, chiar și în situația unor disponibilități scăzute a unor materii prime.
Citește integral pe economedia.ro
Sambag picioarele, de nu avem amenzi peste amenzi peste legi peste amenzi pentru reciclat. Si aparent toate cartoanele si plasticul pe care il reciclez ajunge la cuptoare, ca altfel nu vad cum cu atata reciclat industria astora are probleme de aprovizionare.
dar pandemia a incetat, pe hartie, pe 7 martie in Romania, si Ciuca nu mai vine cu tancul sa se asigure ca purtam botnita regulamentara
conducatorii incompetenti dau vina pe popor .