Camioanele pot circula, din nou pe DN 1 Valea Prahovei. Drumarii au terminat reparaţiile podului de la Azuga cu aproape două luni înainte de termenul estimat

Reparaţii Pod Azuga Sursa foto: CNAIR

Compania de Drumuri a reluat circulaţia fără restricţii pe Drumul Naţional 1 – Valea Prahovei după ce reparaţiile podului de la Azuga (judeţul Prahova) au fost terminate înainte de termen. Practic, transportatorii de mărfuri pot circula din nou pe DN 1 Ploieşti – Braşov, dar pe timpul nopţii şi doar în timpul săptămânii, după mai multe luni cu devierea circulaţiei pe ruta ocolitoare DN 1 A prin Cheia şi Săcele, o şosea mai dificilă şi cu viraje mult mai strânse.

Podul de la Azuga pe DN 1 a fost construit în anii 30, iar reparaţiile capitale erau programate încă de trei ani. Deschiderea şantierului a întârziat însă din cauza relocării utilităţilor.

CNAIR subliniază în comunicatul de presă că lucrările de reparaţii s-au finalizat cu aproape două luni înainte de termen.

„S-au ridicat restricțiile de circulație pe DN 1, la podul peste pârâul Azuga

Marți, 26.10.2021, au fost finalizate lucrările de reabilitare a podului peste pârâul Azuga, situat pe DN1, km 135+332, localitatea Azuga, județul Prahova și s-au ridicat restricțiile de circulație pentru vehiculele având masa totală maximadmisă (MTMA) mai mare de 7,5 toneTermenul estimat de finalizare a fost anunțat pentru 15.12.2021, însă, datorită ritmului de lucru susținut al antreprenorul, s-a realizat încheierea reparațiilor mai devreme”, a transmis CNAIR.

Sursa foto: CNAIR

De asemenea, Regionala de Drumuri şi Poduri Braşov anunţă noi covoare asfaltice pe tronsonul de munte pe DN 1 A, mai ales în zona lucrărilor de consolidare de la Babarunca, la kilometrul 168 unde se circulă semaforizat.

 

Comentarii

  1. Mare inginerie ca pot circula camioanele pe V. Ph!
    Ele erau fara numar pana azi si nu controla nimeni restrictia impusa traficului.

    Avand in vedere:
    ca Autostrada pe V. Ph. nu va fi pana in 2050,
    ca numarul autoturismelor in circulatie se va dubla intr-un AN pe seama SH auto din UE,
    NU INTELEG DE CE:
    Nu exista NICIO preocupare pentru pornirea SOSELEI INTERJUDETENE Campina- Sacele?

    Compania Nationala de Investitii care are alocat proiectul si fondurile ce face?

    Efectiv trebuiesc cca 38 km de sosea noua intre Valea Doftanei(Ph lsi Bradet(Bv).
    Si cu toate conexiunile intre DN 1 si DN 1A.

    Chiar nu vede nimeni in tara asta aceasta prostie nationala?
    Suntem asa de cretini sa mergem bara la bara 3 ore de la Comarnic la Brasov?
    Sadomasochism romanesc?

    Nu vede nimeni din Guv.sau Minister cozile de kilometri pe DN1.
    Chiar nu e de inteles ca intr-un an de zile e gata soseaua asta si s-a fluidizat traficul?
    Scoti camioanele de la Campina la Brasov si le duci pe scurtatura asta.
    Ce o fi asa de greu a intelege?

    Plateste bine CNI la presă ca sa Nu se faca o investigatie jurnalistica serioasa?
    Sa aflam de ce nu porneste de 5 ani?
    Marea sosea de 38 de km!

    Nu astetati ca CJ PH sau Bv sa faca ceva!
    Daca spaga nu e nimic nu e!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *