G4Media.ro

CNAIR a desemnat noul câștigător al contractului pentru construcția lotului 3 al…

Sursa foto: Pixabay

CNAIR a desemnat noul câștigător al contractului pentru construcția lotului 3 al Autostrăzii Ploiești – Buzău: Un miliard de lei / A câștigat o asociere de firme turcești

CNAIR a anunțat joi că asocierea Nurol Inşaat ve Ticaret Anonim Şirketi – Makyol Insaat Sanayi Turizm Ve Ticaret A.S. va construi lotul 3 al Autostrăzii Ploiești – Buzău, în cazul în care nu vor exista contestații.

”Joi, 27.10.2022, după finalizarea procesului de reevaluare a ofertelor în conformitate cu dispozițiile Deciziei Civile Intermediare nr. 1454/03.06.2022, Deciziei Civile nr. 1857/11.07.2022, pronunțate de Curtea de Apel Bucuresti, precum și ale Deciziei CNSC nr. 808/C9/676,677,680/14.04.2022, CNAIR a comunicat rezultatul procedurii de atribuire a contractului “Execuție Lucrări Autostrada Ploiești-Buzău, Lot 3 Pietroasele – Municipiul Buzau km 49+350 – km 63+250””, anunță CNAIR într-un comunicat de presă.

Valoarea lucrării este de 1,09 miliarde de lei fără TVA, iar finanțarea este asigurată prin PNRR.

Durata de execuție a contractului este de 20 de luni și perioada de garanție a lucrărilor este de 10 ani.

Lungimea acestui tronson de autostradă este de 13,9 km și include construcția a 8 poduri, dar și a unui pasaj de o complexitate tehnică ridicată, în lungime de 1.260 m.

”Semnarea contractului de achiziție publică va fi posibilă după expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestații și respectiv, după soluționarea contestaților/plângerilor formulate în cadrul procedurii de atribuire”, anunță CNAIR.

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

6 comentarii

  1. Ce țară de kakat în loc sa atribuie umb sa aducă plus valoare economiei sa creeze locuri de muncă ăștia dau la turci. Rușine.

  2. Uslamiștii sunt sclavii turcilor.
    Aduceți-vă aminte de gabi firrea ottocar și ponta moschee.
    Bravo, rromânistan.

    • „C” sunt sigur ca UMB a depus oferta și sunt sigur ca are și capacitatea de a finaliza lucrările mai devreme. Sunt inginer în cadrul UMB și chiar ne facem treaba vezi DX12 Drum expres Craiova- Pitești unde am finalizat cei 40 km înainte de termen Slatina-Balș, iar italienii de la Tirenna Scavi pt cei 18 km Bals-Craiova sunt la 50% stadiul lucrărilor și în decembrie expira termenul. Deja au părăsit șantierul. Dc participau la licitația aceasta sigur le- o atribuia italienilor pr ca asa este la noi. De când s-a scos chestia asta ca nu îți mai dau ție ca ai prea multe lucrări și nu credem ca faci fata? Noi avem peste 8000 de angajați în acest moment și intenționăm sa mai angajam 5000 de oameni(toți romani) dar în condițiile astea cred ca o sa mai băgăm în șomaj o parte dc lucrările se dau către alte firme pt ca noi avem prea multe. Avem sute de utilaje pe fiecare șantier deci nu stam ca alții sa fim dați afară dim șantiere. Italienii de la Tirenna Scavi au plecat singuri nu i-a dat nimeni afara dar dc eram noi în aceeași situație eram dați exemplu prost. Cred ca noi ne-am demonstrat seriozitatea prin termenele asumate pana la ora asta nu avem întârzieri pe nici un tronson de autostrada ba chiar avem avans(pe DX12 Valea Mare -Colonesti avem termen pana inb2024 și noi am început în noiembrie 2021 și suntem la peste 50% stadiul lucrărilor și speram sa terminam în luna iunie 2023). Ei ce zici d-le C merita sa ne rugam frumos de turci și italieni sa lucreze când noi ne dorim sa lucram și nu ne dau lucrari pt ca avem prea multe?

  3. Merge treaba! România construiește! Am pierdut un an cu Rangă cel care a reușit să termine fix 4,5 km de autostradă! Guvern competent = proiecte majore în desfășurare! Se tăvălesc USR-iștii!

    • Hai, usurel… intai sterge-te la gurita…