G4Media.ro

Cluj: Mașinile non-euro, Euro 1 și 2 ar putea fi interzise în…

sursa foto: Pixabay

Cluj: Mașinile non-euro, Euro 1 și 2 ar putea fi interzise în oraș. Sondaj al primăriei

O instituție din subordinea Primăriei Cluj Napoca a demarat un sondaj de opinia pe tema interzicerii accesului în oraș pentru mașinile non euro, euro 1 și 2, transmite Actual de de Cluj.

Sondajul a fost lansat în cadrul dezbaterii „Clujul Verde” organizate de Centrul de Inovare și Imaginație Civică din cadrul primăriri, iar clujenii trebuie să spună dacă sunt sau nu de acord cu această decizie.

Dezbaterea vine pe fondul problemei majore a poluării din Cluj. În luna mai, Comisia Europeană a trimis României o scrisoare de punere în întârziere prin care-i acordă patru luni pentru a lua măsurile necesare pentru rezolvarea deficienţelor cu privire la calitatea aerului în patru orașe, printre care și Cluj.

„Orașele europene au interzis deja aceste mașini și toate ajung să fie aduse la noi unde încă este permisă circulația acestora. Ar fi indicat să interzicem accesul acestor mașini care poluează în centrul orașului”, a spus o participantă la dezbaterea publică prilejuită de lansarea sondajului de opinie.

Citește tot articolul pe Actual de Cluj

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

17 comentarii

  1. Mda,Bocila e in campanie electorala: dezbateri, sondaje cu rezultate 0 barat, 0 (ZERO) conferinte de presa,si totusi presa asta din satul Romania il baga in seama pe unul care nu da 2 bani pe opinia presei si comunica cu cetarenii prin feeisbuc.

    • Esti din Cluj postacule?

    • Asa vezi, de ce ar trebui sa dea doi lei pe presa? Comunicarea directa cu cetățenii e cea mai corecta, nu prin prisma presei. Și ce sti tu ce se face la Cluj miticule?

    • Stimabile, Boc , este tot timpul în stradă printre cetățeni, și de regula singur pe jos fără gardă de corp sau alți funcționari ! Dacă nu știi lucrurile din teren, te rugam noi frumos nu mai manca harat cu polonicul, oricât de foame ti-ar fi !

    • Da,stau la Cluj.In rest,MARS sub curul lui Boc,mancati ceva bun de acolo,sclavilor.

  2. Hahaha.. o sa intre in faliment samsarii de masini. Adica vreo jumatate din populatia orasului. Amin.

  3. Ceva e complet nesanatos in sistemul nostru de stat:
    – îi autorizezi masina omului sa poata circula cu ea (probabil dă si proprietarul o șpagă, nimanui nu-i pasa de venitul ilicit al inginerului ITPist, RAR nu verifica pe vune ce troc faca ăia acolo) dar
    – îi interzici un drept constitutional: libertatea de miscare

    • @Cloudflare
      Asta e si idea, limitarea si apoi interzicere libertatii de miscare. Feudalism dragilor.

      Si da am rude in cluj si am facut liceul si facultatea si am lucrat in mai multe domenii in cluj si eu. Ce a facut Boc in ultimii 5 ani e un dezastru. Daca tot bagati tampeniile astea verzi ale lui Ivan si ale sorosistilor din PE atunici sa fie pe față cu USR.

  4. Si ce facem cu masinile cu filtrul de particule(filtre prezente de la euro4 in sus pe motorina si euro5 in sus pe benzina) scos de pe autoturism?

    • Ceri o audienta la directorul RAR si o sa-ți spuna ca „legea nu permite”. El are barca cu motor, nu-l intereseaza astia cu probleme pământești

  5. Emil Boc e profesor de drept constituțional. Ceea ce nu se reflectă defel în acțiunile sale. Discriminări de tot felul, de ani de zile. Dubla măsură (vezi Untold, care are toate permisiunile, inclusiv a încălca legi).
    Și această inițiativă a lui Ovidiu Cîmpean, unul din țuțării lui Boc, vine tot de la șeful său. Boc nu are nici o soluție pentru problemele urbei, dar vine cu astfel de porcării, limitarea dreptului unor oameni care și-au achiziționat și înscris în circulțaie în mod legal niște vehicole.
    Tovarășu Boc, faci și matale ceva treabă reală pentru oraș? Asfaltări de străzi ȘI pe la periferii. Ceva școli noi în ghetoruile pe care le-ai autorizat amicilor tăi. Exproprierile promise pentru Parcul Est. Asta pentru început. Că ar mai fi multe altele de care nu ai chef matale să te ocupi….

  6. Pute Romania de cazanele nemtilor, dar e bine ca fiecare cazan exportat in est este inlocuit cu 2 arabeti.Traiasca islamizarea!

  7. Bullshităraie. Dacă până și cele Euro5 au fost măsluite la nivel global, ce pretenții putem avea ? Au scăpat basma curată majoritatea. Suntem ghena Europei la capitolul auto și nu numai. Toți trândavii și-au luat cazane și-au uitat cum e mersul pe jos, pică greu la burdiham.

  8. Cand o masina pe benzina euro4 din 2001 de ex passat 3bg, clasa medie am luat, este sub 2000E, cam 3 salarii medii(3500 in mana), (prin 2001 o masina de spalat noua indesit era 3 salarii medii) si daca te pretinzi cel mai tare oras din Romania nu vad baiu. Avem aer imputit in orasele mari in tara asta, eu as interzice aproape complet dieselurile care afecteaza sanatatea de zeci de ori cat o benzina.
    Locuiesc in Brasov, la bulevard si diferenta aerului intre perioada restrictiilor de acum cateva luni si azi este enorma. Cica ora european in anul de gratie 2020 – plin de trancote.

    https://ebsradio.ro/stiri/salariul-mediu-a-crescut-la-cluj-iar-angajatii-sunt-cei-mai-bine-platiti-din-tara-dupa-cei-din-bucuresti/

  9. In Cluj nu sunt multe masini sub euro3. In cine loveste asta? I sarantocii pe salar minim in pensionari si vinituri. Sa vezi pe calea Manastur sau Dorobantilor ce masini sunt in Cluj. Multe BMWuri, golf4-6, SUV uri, mertane diesel, dubite si dacii mai noi.

  10. Bai Bobocila dar poate nu toti au furat ca tine si acolitii ca sz ne luam masini bengoase.Si inca ceva daca arzi un litru de benzina , motorina sau ce vrei tu prin orice metod obtiii aceeasi cantiate de reziduri specific fiecarui combustibil. Cel mult te faci ca il retii intr-un filtru pe care mai tarziu il scuturi in afara orasului.Se pare ca fizica mai putinica la scoala, de ce sa-i faci cartea grea mai bine cu politica.F.m.ei.de.carte