G4Media.ro

Circulaţia feroviară pe M 800 Bucureşti – Constanţa a fost reluată/Trenurile circulă…

Circulaţia feroviară pe M 800 Bucureşti – Constanţa a fost reluată/Trenurile circulă pe un singur fir la Feteşti unde ieri au deraiat cinci vagoane ale unui tren de marfă

Traficul feroviar pe Magistrala M 800 Bucureşti – Constanţa a fost reluat în această dimineaţă dar pe un singur fir în zona staţiei Feteşti unde ieri au deraiat cinci vagoane ale unui tren de marfă, anunţă CFR Infrastructură. Echipele de intervenţie au reuşit să repună pe şină toate cele cinci vagoane deraiate şi să finalizeze lucrările de reparaţii la linia de cale ferată şi la firul de contact care asigură tensiunea pentru locomotivele electrice.

Intervenţiile încă sunt în desfăşurare iar după finalizare circulaţia va fi posibilă pe ambele fire, precizează Compania CFR Infrastructură. Administratorul reţelei feroviare transmite scuze tuturor călătorilor care au fost afectaţi în urma deraierii de ieri atunci când peste 20 de trenuri au fost anulate sau deviate pe ruta ocolitoare Făurei – Buzău şi au ajuns la destinaţi cu trei – patru ore de întârziere.

Tot pe M 800 Bucureşti – Constanţa se circulă pe un singur fir şi pe segmentul Basarabi – Dorobanţu în judeţul Constanţa unde marţi a deraiat un alt marfar.

Citește integral pe economedia.ro

Donează prin PayPal paypal icon
Donație recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Abonează-te la newsletter

4 comentarii

  1. Cumva propritar brunetul gruia s. ?

    • Vor putea circula trenurile CFR si cele particulare.
      De la Bucuresti pana la Constanta se fac 2 ore, viteza maxima este de 160 km/h. Din alte localitati sunt trenuri directe sau se poate schimba in Bucuresti Nord.
      Romania are nevoie de linii de mare viteza cum se construiesc deja in Europa.

    • Sunt necesare și alte căi ferate noi ce vor scurta distanțele între localități:
      București și Alexandria via Ghimpati, Pitești și Râmnicu Vâlcea, Râmnicu Vâlcea și Târgu Jiu, Piatra Neamț și Gheorghieni/Toplița, Târgoviște și Sinaia, Târgu Mureș și Sighișoara, Bacău și Moinești, Iași și Botoșani via Hârlău, etc.

      Se mai pot construi linii simple pentru navetă între București și localitățile apropiate: Chiajna (magistrala 900) – Bolintin Vale – Cartojani – Fierbinți, Voluntari – Tunari – Căciulați, Afumați – Sinești – Movilița, Glina – Dorobanțu, Buftea – Crevedia – Butimanu, Snagov – Olari – linia feroviară 701, etc.
      Multe metropole si capitale au mai multe linii in apropiere fata de Bucuresti.

  2. România lucrului bine făcut..

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.