Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Prima lună de toamnă va consemna câteva etape importante pentru unele dintre proiectele din ,,infrastructura mare” : semnarea a cel puțin două contracte de execuție pentru secțiunea Buzău-Focșani a Autostrăzii Moldovei și a contractului pentru proiectarea și execuția primului lot al Autostrăzii București Nord, desemnarea câștigătorilor pentru loturile de autostradă cu tuneluri de la Meseș și Lugoj respectiv depunere de oferte pentru metroul Băneasa -Otopeni și la contractul pentru achiziția a 62 de trenuri Regio, de scurt parcurs.
Autostrada Moldovei. Astfel, vineri, 2 septembrie se semnează contractele pentru execuția loturilor 1 și 4 ale Autostrăzii Buzău-Focșani, parte din Autostrada Moldovei A 7. Constructorul român are la dispoziție 20 de luni pentru finalizarea loturilor de la capete. Începe astfel, al doilea șantier de autostradă din Moldova, regiune cu doar 17 km. de autostradă-Centura Bacău, parte din A7. Dacă săptămâna viitoare CNAIR anunță câștigătorii pe loturile 2 și 3 și nu sunt contestații, atunci la sfârșitul lunii ar fi posibilă parafarea contractelor. Pentru Autostrada Bacău-Pașcani termenul de depunere este 15 septembrie în timp ce pentru Autostrada Focșani-Bacău, ofertele pot fi depuse până pe 22 septembrie.
Autostrada București Nord. Semnarea contractului pentru primul lot al semi inelului de nord a fost anunțată oficial pe 9 august după o decizie definitivă a CNSC. Pizzarotti are la dispoziție 12 luni pentru proiectare și 22 pentru execuția celor 18 kilometri dintre A1 și Corbeanca, din start fiind unele semne de întrebare dacă italienii pot respecta graficul.
Citește integral pe economedia.ro