G4Media.ro

Braşovul candidează pentru titlul de Capitală Verde Europeană 2025 / Coliban: Ne…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

3 comentarii

  1. USR face treabă, haterii PSDNL se plâng.

  2. Ati auzit vreodata un PR care sa zice ceva de rau? Niciodata. Eu sunt curios ce inseamna aceasta candidatura si pe ce loc va fi Brasovul pentru ca in afara de panourile fotovoltaice, in restul sunt destul de multe lucruri pentru a fi declarat oras verde: colectarea separata si reciclarea este departe de ce ar trebui sa fie. Poluarea datorata masinilor este mare mai ales in perioadele turistice cand sunt foarte multi turisti veniti cu autovehicule proprii sau inchiriate si centrul este practic sufocat de masini. Biletul de autobuz a crescut cu 70%. Costa 16 lei pentru un cuplu sa mearga in oras si reprezinta 5 ore de parcare in oras pentru o masina. Daca mai ai doi copii reprezinta parcarea pe 10 ore. Piste de bicicleta aproape inexistente. Metri patrati de parc pe cap de locuitor. Daca consider muntele Tampa si imprejurimile muntoase parc, atunci parca merge. Nu exista restrictii in week-end cu masinile in centru, sau o taxa suplimentara pentru a face ceva special pentru poluare. Numarul de masini electrice a crescut, dar cam greu cu statiile de incarcare care mai tot timpul sunt ocupate de mocangii din „ride-sharing”
    Este frumos sa aspiram la lucruri mari si sa ai o strategie, dar o strategie superb, dar neimplementate nu valoreaza nimic. Mai este mult de lucru pana cand sa putem spune ca Brasovul este un oras verde.

  3. Ca nu e totul perfect e adevarat, dar daca locuiesti in Brasov iti aduci aminte ca parcarea era gratuita in centru si dadeai ture multe sa gasesti un loc, acum se plateste si gasesti mai usor in conditiile in care latura parcului dinspre Nicolae Iorga nu mai e parcare deci clar sunt mai putine masini.