G4Media.ro

Branduri româneşti se vor promova în Time Square din New York, din…

Branduri româneşti se vor promova în Time Square din New York, din 1 Decembrie şi în 2024 / ”Imaginea României pe care o vom proiecta pe cel mai iconic panou publicitar din lume va fi una complexă şi plină de sens”

Opt branduri româneşti vor trăi ”visul american” în emblematica Time Square din New York, începând din 1 Decembrie, precum şi pe parcursul anului 2024, prin intermediul proiectului „365 Days of Romania in Times Square”, au anunţat iniţiatorii programului, relatează Agerpres.

„Proiectul ‘365 Days of Romania in Times Square’ invită brandurile şi valorile româneşti să participe şi să împărtăşească mesaje puternice pe cel mai iconic billboard din lume. Iniţiativa aparţine echipelor Blindspot, Biz şi Rusu+Borţun şi îşi propune să promoveze global valorile şi tradiţiile locale cu ajutorul brandurilor şi companiilor din România. Brandurile româneşti vor putea trăi ‘visul american’ şi vor putea ajunge în Times Square. Proiectul va prinde viaţă la începutul lunii decembrie, chiar de Ziua Naţională a României, şi se va încheia un an mai târziu, cu un proiect editorial marca Biz, în paginile căruia vor fi prezentate în detaliu toate cele 365 de campanii ale brandurilor care au avut curajul să iasă din zona de confort şi să se manifeste global. Pe măsură ce proiectul evoluează, vom menţine un dialog constant cu brandurile interesate să se alăture, asigurându-ne că mesajele transmise sunt coordonate în mod unitar. Astfel, imaginea României pe care o vom proiecta pe cel mai iconic panou publicitar din lume (Nasdaq) va fi una complexă şi plină de sens”, se arată într-un comunicat de presă transmis, miercuri.

Potrivit sursei citate, brandul care va sparge gheaţa şi va apărea în Times Square pe 1 Decembrie este Arctic, cel mai puternic brand românesc, conform studiului realizat de compania de cercetare Unlock Market Research şi Biz în 2023.

De asemenea, au răspuns pozitiv proiectului şi brandurile: Romstal, Vola.ro, Aqua Carpatica, Bittnet Group, Eazy Insure, Metaminds, 5togo. Toate acestea îşi vor începe campaniile de promovare în 2024.

„Prin „365 Days of Romania in Times Square”, timp de un an de zile, vor fi promovate, în fiecare zi, un brand, o valoare sau un produs românesc chiar în centrul New York-ului. Vizibilitatea este asigurată în România de echipa Biz pe toate canalele media, iar brandurile care îşi doresc să ia parte la această iniţiativă vor putea beneficia de consultanţă din partea Brand Growers – agenţie specializată de consultanţă, design şi retorică de brand”, menţionează cei trei iniţiatori ai proiectului.

UPDATE: În campanie nu vor fi folosite fonduri publice. Iată răspunsurile lui Matei Psatta, CMO al Blindspot, pentru G4Media și Economedia:

Rep: Brandurile vor trebui să plătească pentru promovarea pe panourile publicitare? Va exista o promoție sau plătesc tarifele normale cerute de Blindspot? Care sunt acestea?

În mod normal, Nasdaq are un requirement minim de $30,000 per campanie, ceea ce n-ar fi fost sustenabil pentru majoritatea companiilor din România. Prin proiectul acesta colaborativ am reușit să reducem costurile brand-urilor cu 85%. Astfel spus, este cel mai accesibil mod pentru un brand din România să ruleze un mesaj în Times Square.

Rep: Va fi promovare one-time, o singură afișare într-o singură zi, pentru fiecare companie? Îmi puteți da mai multe detalii despre ce presupune exact?

Fiecare brand va rula pe Nasdaq de 150 de ori într-o zi, la orele alese de brand, și vor primi fotografii și video cu campania lor. În plus, ei vor avea expunere locală în revista Biz pentru a amplifica local apariția din Times Square.

Rep: Sunt implicate cumva fonduri publice în campanie?

Nu.

Rep: Vor putea fi promovate și companii de stat?

Daca vor dori să ia parte la proiect, au posibilitatea să o facă și vor avea aceleași condiții ca brand-urile comerciale.

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

2 comentarii

  1. Sa iesi din zona de „confort” si sa actionezi global – ce frumos scrie ChatGPT pentru PR – inseamna ca ai si capabilitati sa „joci” global.

  2. Dacă vă uitați în dicționar, dar numai dacă vă uitați, s-ar putea să descoperiți că „brand” în limba română este… surpriză!…o piesă de artilerie! Nu puteați să scrieți „mărci”? Cât despre „iconic”, am comentat în altă parte (am prostul obicei de a citi articolele în ordine cronologică inversă) că este o aberație care nu are ce să caute în limba română, în care avem termeni adecvați – „memorabil”, „emblematic”, „reprezentativ” etc. Dar, dacă e vorba de Batman…