Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Cei şase constructori rămaşi în licitaţia restrânsă pentru proiectarea şi execuţia lotului 3 al Autostrăzii A1 Sibiu – Piteşti pot depune oferte până la 20 ianuarie 2022, după ce Compania de Drumuri a prelungit termenul- limită.
Este cel mai lung lot al Autostrăzii A1 (are 37 km) şi contractul cu cea mai mare valoare estimată, peste un miliard de euro (între 5,3 şi 5,7 miliarde lei), iar decizia de prelungire a termenului limită pentru depunerea ofertelor are în vedere evitarea repetării situaţiei de pe lotul 2 (Boiţa – Cornetu), atunci când singura ofertă depusă a venit din partea unui constructor din Turcia, deși în cursă erau şi alte firme interesate, iar unele au mai cerut o nouă extensie de timp pentru a face studii suplimentare.
Din informaţiile Economedia, constructorii au nevoie de această perioadă şi pentru că vor să facă propriile investigaţii în teren (studii geo) având în vedere faptul că studiile de fezabilitate pe care le vor primi sunt vechi, din 2008, şi se tem că pot apărea costuri suplimentare de execuţie sau situaţii neprevăzute. De exemplu, lotul 3 cuprinde şi tunelul Poiana, de 1,7 km lungime. Licitaţia a fost suspendată aproximativ 3 luni după o contestaţie a turcilor de la compania Kolin, contestaţie pe care Curtea de Apel Bucureşti a respins-o pe 2 noiembrie.
Citește integral pe economedia.ro
ce zice PSD-ul incult. Avem nevoie de studii. Se studiaza capcitatea poprului roman de a fi calcat in picioare. A inceput perioada amanarilor. Se colecteaza nevoiele de spaga momentan.
Nu se va face niciodata pentru ca finantarea este incerta, constructorii seriosi nu se vor baga.
Cu doar 850 milioane de euro de la UE, nu se va face nici drum judetean pe acel teren.
Esecul acestei autostrazi este dovada cea mai clara a ipocriziei bruxeleze, UE promite fonduri de coeziune dar cand trebuie sa finanteze ceva esential ca A1 sau A8, nu se gasesc bani.
Avem bani pentru statii de incarcare masini electrice, ca sa fim piata de desfacere.
Hai Georgica ca ai invatat bine de la Cîțu cum se face cu aruncatul raspunderii pentru propriile actiuni. Deci:
1. statul roman nu e in stare sa vina cu o refacere a studiului de fezabilitate
2. Hartia igienica din 2008 e bagata la inaintare pentru o licitatie de peste un miliard de euro
3. Constructorii spun ca e nevoie macar de studii geo si un costum de scafandru inainte de a se baga in rahat
…..
10. Concluzie: Bruxelles si UE e de vina pentru ca acopera doar 85% din costurile estimate tot de statul român pe baza acelei hârtii igienice marca fsnpdsrpnlpsd.
Bravo, ai trecut cu brio de calificarile pentru proba olimpica la aruncatul raspunderii.
Unde ne sunt constructorii,ne bazam f mult pe ajutor din afara,doar am construit Transfagarasanul,la noi in momentul actual putere economica este 0,mijloace necsare nu dispunem pentru ca au avut grija cei care au condus tara sa numai avem nimic.Unde ne sunt uzinele ,fabricile acestei tari,cei care se numesc liberali au uitat sloganul Prin noi insine.