Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Compania de Drumuri a semnat luni contractul pentru proiectarea și execuția lotului 2 al Autostrăzii A1 Sibiu – Boița, primul lot de autostradă din România care intră în zona de munte. Licitația a fost câștigată de asocierea condusă de firma MAPA din Turcia, singurul constructor care a depus ofertă, 4,2 miliarde de lei, mult sub estimarea CNAIR 4,6-5,2 miliarde lei.
Citește integral pe economedia.ro
Nu se va face nicodata acest lot. Malurile Oltului sunt extrem de instabile, vor fi multe alunecari de teren.
Daca sunt aceeasi turci care nu gasesc balast pentru A0 sud de aproape 1 an, nu vor ajunge nici macar la faza in care se lovesc de alunecari de teren.
Tigveni-Cornetu este fezabil, insa a fost pus in standby.
Poate in urmatorii 20 de ani sa fie terminata.
Si o noua cale ferata intre Pitesti si Sibiu, langa autostrada.
Toata portiunea e un tunel? Ca altfel nu-mi explic termenul.
Cel mai lung tunel elvetian, Gothard baz, 57 km, a fost construit in 17 ani.
Este o lucrare mare dar cu finalizarea mai greu ca de obicei……. Priviți ceau făcut și cu tunelul Meses pe A3 îl tot fac de mulți ani și acum tot amână și acolo licitatia…. Un joc murdar al guvernanților fac numai unde iese ceva și interese…un tunel de 3 km nu se face la noi nici în 10 ani cu birocrația la noi