G4Media.ro

Autostrada Sibiu-Pitești: A fost scos la licitație primul tronson peste Carpați. Pe…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

12 comentarii

  1. Este tronson prin Carpati nu „peste Carpati”, daca e cu tunel. Mare minune sa vedem ceva facut pana in 2030.

  2. Basme… prin anii ”70 ai mei au fost obstrucționați constant de autoritățile din AG pentru a nu construi o casa de vacanță în Sălătrucu, Văleni este unul dintre sate, pe motiv că pe acolo trece autostrada și exact pe terenul lor va fi un pilon de viaduct …Cum au obținut autorizație? Simplu au semnat în alb că își vor demola casa dacă se v-a întămpla aceea minune! Nu doar că trece la 5 km distanță dar observ după ultima versiune că deranjate vor fi fauna și vegetația…

    • Fauna si vegetatia trec pe locul 2. la ce ne trebuie oxigen in curand masinile o sa produca oxigen, ca pomi nu vom mai avea probabil prin electroliza apei (cat o mai fi si aia). Nu neg ca autostrada e importanta dar sa fie facuta cu cap. ma uitam cum construieste UMB tronsonul Craiova Pitesti. Luau betonul de la piloni si ii aruncau in Olt.

  3. Eu îl văd că și făcut!

  4. 37km in 6 ani?..se fac sapaturi cu lingurita? …si la pretul exorbitant.Daca ei zic 6 ani asta inseamna 10 ani in Romania.Oare cine a incasat comisioanele, parandaraturile?Aveam alte asteptari de la pnl.

  5. Si o lanseaza in prag de alegeri 🙂

  6. Lotul 2 Sebeș – Turda are 27 km și e în lucru de câțiva ani și nu va putea fi gata nici la sfârșitul anului viitor. În plus, acest lot e la șes și a putut fi atacat deodată pe toată lungimea, pe când lotul Tigveni – Cornetu e în zonă de munte, pe o vale foarte îngustă unde sunt necesare foarte multe lucrări de artă. În plus, e vorba și de două tuneluri de 1,7 km fiecare, puțuri de aeraj, locuri de refugiu și posibil și un tunel de evacuare în caz de urgență, care e foarte dificil să le faci într-un timp atât de scurt, mai ales că dacă vor utiliza complex de săpare și susținere, pentru acesta trebuie realizate drumuri de acces și un spațiu pentru a fi pus pe poziție. După săparea tunelurilor principale, vor trebui realizate lucrările de săpare auxiliare, montarea instalațiilor de ventilație, monitorizare, semnalizare, asfaltare etc. Dacă vor întâlni zone cu probleme deosebite (infiltrații mari de apă, falii instabile etc) va dura poate și până în 2030 finalizarea lucrărilor.

  7. Sper ca e o gluma termenul ala. Ca dacă asha stau lucrurile, am putea sa întrebam austriecii, cum au făcut ei autostrăzile lor, prin Alpi, și câte decenii au avut nevoie?

    In secolul asta, cu tehnologia actuala, 5 km pe an??
    Mai bune angajam 1 milion de chinezi, ca o dau gata in 6 luni.