Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Ministerul Transporturilor a emis, joi, Autorizația de Construire pentru primul lot al Autostrăzii Ploiești – Buzău, prima secțiune a Autostrăzii A7 Ploiești – Pașcani, cel mai mare proiect de infrastructură rutieră din Europa finanțat prin PNRR. Pentru lotul Dumbrava – Mizil, cu o lungime de 21 kilometri, se înregistrează cea mai mare întârziere dintre cele trei loturi, desemnarea câștigătorului asocierea româno-italiană BOG-ART – TANCRAD – COSEDIL fiind amânată de mai multe ori, după cum Economedia a scris, aici, ultimul termen fiind pentru stabilit pentru astăzi, 16 aprilie. Autostrada Ploiești – Buzău cu o lungime de 63 kilometri cuprinde trei loturi, însă niciunul nu are contract de execuție semnat.
Potrivit documentului, Ministerul Transporturilor a autorizat lucrări de 1,4 miliarde de lei cu o durată de 20 de luni. „Amplasamentul lucrărilor care se supun autorizării se află pe teritoriul unităților administrativ teritoriale ale unităților Râfov, Dumbrava, Albești – Paleologu, Drăgănești, Tomșani, Colceag și Baba Ana, județul Prahova. Valoarea lucrărilor autorizate, fără TVA, 1.430.388.512 reprezentând valoarea lucrărilor declarată de solicitant înscrisă în cererea de autorizare. Durata de execuție a lucrărilor este de 20 de luni calculată de la data începerii efective, anunțată în prealabil”, arată Autorizația de Construire pentru lotul Dumbrava – Mizil, de pe A7 Ploiești – Buzău.
/https%3A%2F%2Feconomedia.ro%2Fwp-content%2Fuploads%2F2022%2F04%2FAmanare-A-7-Ploiesti-Buzau-lot-1.jpg)
Citește integral pe economedia.ro