Home » Articole » Probleme cu grinzile de la poduri pe Autostrada Moldovei Ploiești – Buzău: CNAIR caută un expert tehnic pentru verificarea proiectului făcut de Consitrans și ce tipuri de grinzi poate folosi Pizzarotti – Retter la poduri / Expertiză la studiul geotehnic care a ratat „orezăria” de pe traseu

Probleme cu grinzile de la poduri pe Autostrada Moldovei Ploiești – Buzău: CNAIR caută un expert tehnic pentru verificarea proiectului făcut de Consitrans și ce tipuri de grinzi poate folosi Pizzarotti – Retter la poduri / Expertiză la studiul geotehnic care a ratat „orezăria” de pe traseu

Probleme cu grinzile de la poduri pe Autostrada Moldovei Ploiești – Buzău: CNAIR caută un expert tehnic pentru verificarea proiectului făcut de Consitrans și ce tipuri de grinzi poate folosi Pizzarotti – Retter la poduri / Expertiză la studiul geotehnic care a ratat „orezăria” de pe traseu
Ascultă articolul

CNAIR a scos la licitație o expertiză tehnică pentru primele două loturi ale Autostrăzii Ploiești – Buzău, contractele în execuție cu asocierile Pizzarotti – Retter și Trace – Coni. Expertiza tehnică pentru proiectul tehnic (PT) și studiul geotehnic de pe Lotul 1 a fost lansată în licitație ca urmare a sesizărilor antreprenorului (Pizzarotti -Retter) care a reclamat că grinzile din beton precomprimat proiectate cu deschiderea de 40 de metri și înălțimea de 1,4 metri NU satisfac cerințele de rezistență impuse de normele în vigoare. De asemenea, asocierea italo-română a reclamat diferența între nivelul pânzei de apă freatică din șantier și cel prezentat în studiul geotehnic din 2020 și că materialul din gropile de împrumut este insuficient.

Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -

Concret, CNAIR vrea să verifice proiectul tehnic predat de Consitrans, detaliile de execuție la podurile pe care le execută Pizzarotti – Retter și cum a ratat studiul geotehnic „orezăria” de pe cele două loturi, eroare pe care ministrul Grindeanu a semnalat-o chiar la verificările pe șantier. Dincolo de mobilizarea necorespunzătoare, problemele de arheologie, cu pânza de apă freatică la doar 60-70 centimetri adâncime și a gropilor de împrumut au făcut ca Pizzarotti să solicite și să primească de la CNAIR o extensie de 5 luni, din aprilie 2024 în septembrie 2024.  Pentru lotul 2, Mizil – Pietroasele (28 km), CNAIR menține termenul de finalizare aprilie 2024, dar la 20% execuție nu poate fi respectat.

Potrivit surselor Economedia, pentru mai multe poduri de pe A7 schema statică ar putea fi greșită, cu grinzi subdimensionate la trecerile peste autostradă și ar trebui recalculate. 

Citește integral pe economedia.ro

Lasă un răspuns

Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
Vă rugăm să țineți cont că folosirea injuriilor, a limbajului instigator la ură, a apelurilor la violență sau trimiterea repetată, în mod abuziv, a aceluiași comentariu pot duce nu doar la ștergerea mesajului, ci și la suspendarea temporară a dreptului de a comenta. Site-ul nostru încurajează dezbaterile aprinse, dar civilizate. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru contribuția la o discuție bazată pe argumente, nu pe atacuri.

Citește și

Top Articole