Home » Economie » Autostrada electricității: Strategia companiei elene PPC de a deveni principalul jucător din Balcani

Autostrada electricității: Strategia companiei elene PPC de a deveni principalul jucător din Balcani

Autostrada electricității: Strategia companiei elene PPC de a deveni principalul jucător din Balcani
sursa foto: Pexels
Ascultă articolul

Analiză a publicației elene EnergyMag, preluată de Rador Radio România:

Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -

Grecia este situată geografic în punctul din care pornește un coridor energetic, cel balcanic, iar compania publică de electricitate a Greciei, PPC, este poziționată chiar pe această ”autostradă a electricității”, care începe din Grecia, traversează Bulgaria și se termină în România. Acesta este un avantaj pe care alte grupuri străine care investesc în Bulgaria și România nu îl au.

Controlul asupra resurselor energetice din străinătate înseamnă forță geopolitică, iar piața balcanică este mai mult decât potrivită în acest sens, deoarece este departe de a fi saturată și poate fi controlată încă într-o oarecare măsură de jucători locali. Însă mari consorții străine fac și ele propriile mutări, scanează piețele pentru a găsi oportunități, iau poziții, încearcă să schimbe jocul.

Citește integral pe economedia.ro

Lasă un răspuns

Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
Vă rugăm să țineți cont că folosirea injuriilor, a limbajului instigator la ură, a apelurilor la violență sau trimiterea repetată, în mod abuziv, a aceluiași comentariu pot duce nu doar la ștergerea mesajului, ci și la suspendarea temporară a dreptului de a comenta. Site-ul nostru încurajează dezbaterile aprinse, dar civilizate. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru contribuția la o discuție bazată pe argumente, nu pe atacuri.

Citește și

Top Articole