Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Lucrările pentru construirea lotului 4 al Autostrăzii de Centură A0 Bucureşti Nord vor începe de-abia la sfârşitul anului viitor pentru că antreprenorul (UMB) trebuie să realizeze un studiu cu monitorizarea factorilor de mediu „pe o perioadă de patru anotimpuri”, a transmis Compania de Drumuri pentru Economedia.
Contractul pentru proiectarea şi execuţia lotului 4 de pe A0 Bucureşti Nord a fost semnat în mai 2020 cu cel mai puternic constructor din România, iar termenul de realizare este de 30 de luni, din care 12 pentru proiectare şi 18 pentru execuţie, în timp ce garanţia este de 10 ani.
Lotul 4 are o lungime de 4,5 kilometri între A2 – Autostrada Soarelui şi DN 3 Pantelimon, iar valoarea lucrărilor este de 312 milioane lei.
Citește integral pe economedia.ro
În mod fitesc, acest contract deja trebuia reziliat!
Firesc
Directiva Habitate a UE, pentru că e arie protejată,…ala care a stabilit traseul pe acolo e handicapat….la Agenția de mediu abia te așteaptă, aia sunt mana in mana cu ONGistii de mediu…evaluare adecvată inseamna bani multi, martalogul de monitorizează factorii de mediu e invatat cu bani multi, adică vreo 200 euro/zi…cine are nervi țări să citească biblia ongista,….PNNR, așa zisele reforme sunt miliarde aruncate pe fereastra…
Cine a fost ministru la transporturi in mai-iunie 2021, c-am uitat?!
Cica era unu’ Bode, se ocupa cu incalcarea regulilor de circulatie.
Pentru ca e vorba de Mai 2020.
Amicu: Din mai-iunie 2021 (adica după 12 luni dedicate proiectării) ar fi trebuit sa înceapă etapa de execuţie care a fost amânată pana la sfârșitul 2022.
Factorul nou care a cauzat problema decalării calendarului este că antreprenorul (UMB) trebuie să realizeze un studiu cu monitorizarea factorilor de mediu „pe o perioadă de patru anotimpuri”, inclusiv in două arii protejate (lacul și pădurea Cernica). Lucrurile astea reies doar din text, detaliile nepublice le explica bine dl Dorel mai sus.
Aha, credeam ca domnul Marcel se ia de baiatul meu, Drula.
Din mai 2020 până în octombrie 2021 au avut deja 4 anotimpuri, unele chiar și de două ori. Ce au păzit până acum? Aveau de gând să facă studiul din pix și nu le-a mers, și acum chiar se apucă de treabă, sau e o strategie pentru a trage de timp?
Ca de obicei, CNAIR n-a fost în stare, nici la studiul de fezabilitate, nici ulterior, sa faca maretul studiu de impact si sa scoata la licitatie un proiect executabil. Daca studiul va contine o justificare pentru cresterea valorii cu 30% (schimbare traseu sau tunel pentru crocodili sau cuiburi pentru pelicani, sau…) ce vor face? Vor zice da (nu permite legea) sau vor rezilia contractul (ca sa mai întârzie alti 5 ani)?
ACUM E sef omul VARANULUI. CE-I IESE VARANULUI LA AFACERE ?
Problema e mult mai ampla decât pare. Au dat descărcarea de mediu pe un studiu de fezabilitatea din 1996!-nu e o gluma! Autostrada A0, în zona lotului 4, trece prin intravilanul localității, la mai puțin de 50 de metrii de case. Podul peste lacul Cernica are piloanele fix în situl Natura 2000, dar ei au zis ca trece la 100 metri de sit, iar bomboana de pe coliva e data de faptul ca în zona lacului Cernica avem ceata. Cam in fiecare zi, din octombrie pana în martie