Home » Articole » Autostrada cu „tuneluri pentru urşi”: Cine sunt cei şase constructori pe care CNAIR i-a selectat pentru construirea tronsonului lipsă dintre Sibiu şi vama Nădlac / „Gaura” dintre Holdea şi Margina de pe A1 este finanţată prin PNRR

Autostrada cu „tuneluri pentru urşi”: Cine sunt cei şase constructori pe care CNAIR i-a selectat pentru construirea tronsonului lipsă dintre Sibiu şi vama Nădlac / „Gaura” dintre Holdea şi Margina de pe A1 este finanţată prin PNRR

Autostrada cu „tuneluri pentru urşi”: Cine sunt cei şase constructori pe care CNAIR i-a selectat pentru construirea tronsonului lipsă dintre Sibiu şi vama Nădlac / „Gaura” dintre Holdea şi Margina de pe A1 este finanţată prin PNRR
Sursa foto: Asociatia Pro Infrastructura
Ascultă articolul

Compania de Drumuri a selectat şase asocieri şi constructori pentru secţiunea de autostradă dintre Holdea şi Margina, „gaura” dintre Deva şi Lugoj, practic tronsonul de 10 kilometri care lipseşte pentru a avea autostradă completă de la Sibiu la vama Nădlac 2. Contractul pentru acest segment de autostrada este finanţat prin PNRR.

Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -

Din cele 9 oferte depuse în primăvară, următorii şase constructori au rămas în cursă:

1. ASOCIEREA MAPA INSAAT VE TICARET A.S. – CENGIZ INSAAT SANAYI VE TICARET A.S.

Citește integral pe economedia.ro

Comentarii
  • As vrea sa știu si eu:

    1. Câte firme cu capital predominant românesc si onest câștiga licitații de miliarde de euro in alte tari așa cum câștiga străinii in România?

    2. Ce pondere din bugetul anual al MTI se duce catre firmele străine? 50%? 70%?

    Sa nu uitam ca mare parte din bugetul MT este din taxele si impozitele săracilor romani care, iată, se duc in conturile firmelor străine!

    • Este o livitatie cu caiet de sarcini etc .. vorbesti pe langa !

      Ia vezi UMB cate contracte are ?! Multe .

      Daca firmele isi fac treaba si vin vu proiecte , costuri realiste normal ca o sa castige

    • Deșteptule, este una din cauzele principale ale sărăcirii acestui popor! Nu exista (si nu au fost sprijinite) suficiente companii românești eficiente si oneste care sa ofere servicii de calitate in industria asta! O singura firma, UMB, nu este suficient!

      Răspunde in cifre la ce am întrebat eu
      sau
      nu te mai baga in seama cu vrăjelile tale de hater!

    • Gonna cry?
      Daca firmele romanesti sunt ineficiente trebuie sa le dam lucram doar pentru ca sunt nascute in Dacia Libera?

    • Hoți corupți din fonduri, sper sa va ajungă blestemele romanilor distruși de hoția voastră!

    • Hoți corupți din fonduri publice, sper sa va ajungă blestemele romanilor distruși de hoția voastră!

  • La 10 km lungime veneau câțiva japonezi si făceau un singur tunel. Intrai la Holdea și ieșeai la Margina. Probabil il faceau cu banii de studii, exproprieri și alte cele. Dar no… Ne place pe deasupra, cu lucrări de artă.

    • Ia intreaba-i pe cei din Montenegro cum a mers la ei treaba cu autostrada construita de chinezi. Astia cauta sa ii subjuge pe altii economic si politic!

  • O sa le ia oricum 30 de ani sa o termine

  • Se va termina acest tunel de citiva KM in acest secol ?
    Firmele chineze l-ar fi facut in maixim 2 ani , de la cap la coada.

  • Citest tot mai des, pe diferite pagini, mesaje cu tentă naționalistă…. Ca vin străinii, că de ce fac străinii, că de ce dreg străinii la noi în țară….ce, noi românii nu suntem în stare??
    Ce ar fi, ca noi românii, SĂ STĂM ACASĂ? Ce ar fi să fie toată diaspora acasă? Iaaaa stați mă voi acasă, că prea sunteți tari în gură! Voi vreți să munciți peste tot și să vă cuvină tot! Voi la alții în țară, da! Alții la voi în țară, nu! În afară de UMB, cine ai vrea să-ți facă autostrăzi?

  • Salut, m lamureste si pe mine cineva in legatura cu UMB, de ce ei nu licitează la niciunu sector de munte care cuprinde si construcții de tuneluri?
    Nu sunt specializați si pe constructia de tunele ?
    Am vazut ca la licitatiile pe tronosanele autostrazi A1 Sibiu-Pitesti nu au fost prezenti la licitatie.
    Iar la Nusfalau-zalau-poarta salajului nu sunt prezenti la licitatie, cuprinde tunelul meses.
    Ai din cate observ nici aici nu au participat la licitatie.

    • Ți-ai răspuns singur, umb încă nu este specializata pe tuneluri din păcate

    • La ora actuala UMB are ce lucra. Nici nu se pot extinde prea mult daca nu au garantia ca vor avea lucrari. UMB e o firma care se poarta bine cu oamenii lor. Daca nu mai au de lucru ce sa faca, sa-i dea afara?

  • Care urși? Eu locuiesc in zona si nu am vazut niciodată vreun urs in apropierea autostrăzi.

Lasă un răspuns

Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
Vă rugăm să țineți cont că folosirea injuriilor, a limbajului instigator la ură, a apelurilor la violență sau trimiterea repetată, în mod abuziv, a aceluiași comentariu pot duce nu doar la ștergerea mesajului, ci și la suspendarea temporară a dreptului de a comenta. Site-ul nostru încurajează dezbaterile aprinse, dar civilizate. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru contribuția la o discuție bazată pe argumente, nu pe atacuri.

Citește și

Top Articole