Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Partidul extremist AUR a declarat oficial că a avut zero lei cheltuieli în campania prezidențială în mediul online și în presă, deși George Simion plătește pentru sponsorizarea postărilor pe platformele Meta, partidul rulează reclame prin Google Ads, scrie Context.ro.
Context.ro a descoperit că multe site-uri publică materiale de promovare electorală comandate de AUR.
Anul trecut, Autoritatea Electorală Permanentă a sesizat procurorii în cazul lui Călin Georgescu pentru o situație similară, acum AEP nu a răspuns solicitărilor Context.ro.
În timp ce AUR a declarat la AEP că nu a plătit niciun leu în online sau către presă pentru promovare electorală până la 24 aprilie, pe mai multe site-uri de știri sunt publicate materiale publicitare politice, atât bannere, cât și articole. Printre acestea, se numără Realitatea Net, R3Media, ActiveNews, EcoPolitic, dar și site-uri de știri locale, precum Replica Online, Exploziv News24, Ziua de Constanța sau Jurnalul Giurgiuvean.
De asemenea, pe site-ul Hotnews sunt publicate materiale de publicitate electorală pentru George Simion. Publisherul Hotnews, Răzvan Ionescu, a confirmat într-un răspuns pentru Context.ro că publicitatea display achiziționată de AUR a fost plătită de către partid.
Articolul continuă mai jos
Redacția Jurnalul Giurgiuvean a confirmat pentru Context.ro că în vederea publicării materialelor electorale a fost încheiat un contract cu organizația locală a partidului AUR.
Totodată, pagina de Facebook a lui George Simion a rulat postări sponsorizate în valoare de aproximativ 15.800 euro, în ultimele 30 de zile, potrivit rapoartelor Meta.
De asemenea, prin Google Ads, Partidul Alianța pentru Unirea Românilor a avut cheltuieli cu reclame politice în valoare de peste 18 mii de euro între 4 și 28 aprilie.
Materialele promovate prin intermediul sistemului Google Ads se adresează atât românilor din țară, în special vârstnicilor, cât și românilor din diaspora.
Și pe contul oficial de TikTok al candidatului George Simion sunt postate clipuri marcate ca publicitate politică, care, de regulă, sunt realizate în baza unui contract, potrivit unui raport al organizației Expert Forum (EFOR) publicat recent.
Citește investigația integrală pe Context.ro.
Ce sa mai…asta vor romanii
O persoana cu gura mare dar care nu a facut NIMIC si nu are NICI VIZIUNE
#RomaniaNormala
#Ciolaniada
!Atentie la DEFICIT!
au inventat cateva site-uri de stiri …
Aceiași schema a ” indianului” cu cea a piticului atomic, bani strecurați la negru pe online prin intermediari!
Ei sunt deasupra legii. Durerea în cot față de orice regulă trebuie inoculată dint imp. Concomitent țipăm de dictatură, de opresiune și de necesitatera luptei pentru democrație. Ei și democrația..
Daca era Toni Grebla la conducere nu ar fi permis asa ceva
Intrebarea este de ce AEP nu se sesizeaza ? Ce asteapta ? Sa anuleze si aceste alegeri, daca nu iese cine trebuie ? Noi, cetatenii, am ajuns bataie de joc a politicienilor corupti.