Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Pe modelul consilierului „Ion” de la Guvern, Autoritatea Națională de Reglementare în Domeniul Energiei (ANRE) a anunțat joi că lansează un asistent virtual numit „Eva” care va răspunde întrebărilor consumatorilor privind procesul de schimbare a furnizorului de energie. Asistentul, care pare a fi un chatbot, va învăța datorită întrebărilor adresate de consumatorilor.
Autoritatea Națională de Reglementare în Domeniul Energiei a implementat în cadrul proiectului „Dezvoltarea capacității instituționale a Autorității Naționale de Reglementare în Domeniul Energiei pentru simplificarea procesului de schimbare a furnizorului de energie electrică și de gaze naturale” – SMIS 129990/705, Platforma online de schimbare a furnizorului de energie electrică și de gaze naturale la nivel național (POSF), devenind astfel operator al acesteia.
POSF este o platformă informatică unică la nivel național dedicată clienților finali de energie electrică și gaze naturale, care automatizează procesul de schimbare a furnizorului, prin simplificarea fluxurilor de informații și documente.
Citește integral pe economedia.ro