Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Pentru că pandemia a schimbat cerințele consumatorilor, business-urile au ales să fie mai conștiente de impactul pe care tehnologia îl are asupra clienților, simplificând modul de a face cumpărăturile. În 2022 rețelele de magazine continuă expansiunea digitală și investesc în dezvoltarea acestei componente.
Casele self-scan au început să își facă prezența în magazinele de retail din România de câțiva ani, marile rețele văzând un potențial pentru a limita timpul clienților petrecut la casă. Se pare că trendul acestora continuă și anul acesta, retailerii mizând pe deschiderea de noi astfel de case.
Retailerul cora își propune să adauge în parcul actual 24 de case de marcat self check-out, reprezentând o investiție de circa 400.000 de euro. Magazinele care ar primi aceste case, câte 4/ hipermarket sunt cora City Park (Constanța), cora Ploiești, cora Bacău într-o primă etapă, iar în cea de-a doua – cora Alexandriei (București), cora Brătianu (Constanța), și cora Pantelimon (București).
Citește integral pe economedia.ro