Home » Economie » BREAKING Problemă majoră la Metroul de Otopeni: Licitaţia este lansată cu prețurile din 2016. Între timp, preţurile la materialele de construcții au crescut enorm, salariile din construcții s-au majorat, inflația a ajuns la 8%

BREAKING Problemă majoră la Metroul de Otopeni: Licitaţia este lansată cu prețurile din 2016. Între timp, preţurile la materialele de construcții au crescut enorm, salariile din construcții s-au majorat, inflația a ajuns la 8%

BREAKING Problemă majoră la Metroul de Otopeni: Licitaţia este lansată cu prețurile din 2016. Între timp, preţurile la materialele de construcții au crescut enorm, salariile din construcții s-au majorat, inflația a ajuns la 8%
Sursa Foto : Metrorex
Ascultă articolul

Ministerul Transporturilor a scos din nou la licitaţie secţiunea a doua a magistralei de metrou M 6 spre Otopeni, dar investiţia nu are finanţare europeană, iar indicatorii tehnico- economici sunt cei aprobaţi în 2016. Cu alte cuvinte, licitația e făcută pentru prețurile din 2016, fără să fie actualizată pentru a include explozia preţurilor la materialele de construcţii. De exemplu, la unele materiale esenţiale precum oţelul, de anul trecut şi până în prezent preţul aproape că s-a dublat. Licitaţia are o valoare estimată de 1,3 miliarde lei.

Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -

Citește integral pe economedia.ro

Comentarii
  • Daca este din 2016, documentele au fost facute mai inainte, de Ciuma Rosie, de ministrul Sova. Sunt sigur ca exista rezerve sa se faca doua metrouri si jumatate cu banii de acolo.

  • Mie linia asta mi se pare inutila. Nu numai partea a doua, ci si prima. Ar fi trebuit continuat M5. Apoi ar fost mult mai utila M7 Bragadiru-Unirea-Voluntari. Ceea ce ma surprinde este ca nu numai politicienii sustin M6 ci si cativa din proiectantii „grei” ai metroului.

    • imi_pasa_de_romania

      Drula si japonezii erau impotriva fix din motivul asta. Ar renta dupa ce ar creste densitatea popuatiei, acum sunt bani aruncati.
      Multe magistrale vechi extinse ar fi mai rentabile, dar asta e. Pierdeau fondurile si deci, spaga. Asa ca l-au aprobat pe repede inainte.

      30 de ani s-au facut numai proiecte de dragul de a se face. Fie inutile fie prost si superficial. In ambele cazuri complet neintretinute si rezultatele se vad.

  • Normal ca merg pe preturile vechi. Nu isesie Drula ca cifre care aratau ca linia nu se justifica economic? Daca promit ca o fac mai ieftin, poate e mai usor de inghitit galusca.

  • jean valjean

    Licitatia e pentru hartii, nu pentru lucrari concrete :))

  • „Metroul” pana la aeroportul Otopeni merita facut doar la suprafata, tren usor, eventual cateva pasaje cu trecere peste centura sau un drum mai important.

    • Pai da, dar acum problema e ca tren de suprafata au facut deja pt Euro 2020. Otopeni e un aeroport foarte mic, nu are trafic cat sa ai nevoie sa ajungi acolo si pe sosea, si cu trenul si cu metroul.

  • E de mirare ca se pune sub semnul întrebării necesitatea metroului pe aceasta porțiune. Este porțiunea cu cel mai mare trafic din țara și cea mai dezvoltată și populata zona pre-orășenească. Unii încearcă sa convingă Otopeniul este un sat!

  • Super breaking news, ce sa zic! Credeam ca nu s-a construit in 20 de ani si maine trebuia sa fie gata :)))

  • Lăsați, nu va necăjiți
    Au acum motiv să plimbe hârtii următorii 10 ani
    Studiu de prefezabilitate , fezabilitate, postfezabilitate ,
    Nu se va face nimic

Lasă un răspuns

Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
Vă rugăm să țineți cont că folosirea injuriilor, a limbajului instigator la ură, a apelurilor la violență sau trimiterea repetată, în mod abuziv, a aceluiași comentariu pot duce nu doar la ștergerea mesajului, ci și la suspendarea temporară a dreptului de a comenta. Site-ul nostru încurajează dezbaterile aprinse, dar civilizate. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru contribuția la o discuție bazată pe argumente, nu pe atacuri.

Citește și

Top Articole