Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Infrastructura României se dezvoltă cu pași repezi, iar odată cu apariția de noi drumuri apar și investiții în producție. Județe precum Cluj, Bihor, Timiș și Galați sunt adevărați poli de proiecte de infrastructură, motiv pentru care numeroase companii le aleg pentru a dezvolta fabrici. Economedia a făcut o trecere în revistă a principalelor șantiere de infrastructură și a principalelor proiecte de investiții pe care le atrag.
Orașul Cluj-Napoca și județul Cluj în general beneficiază deja de o infrastructură destul de dezvoltată, însă noi proiecte majore, precum metroul sau centura metropolitană, bucăți de autostradă și de cale ferată fac orașul și județul tot mai atractiv.
Un proiect de infrastructură care s-ar putea finaliza în acest an este Lotul Chețani – Câmpia Turzii de pe Autostrada Transilvania, unde construiește Asocierea Strabag – Geiger. Lotul Chețani – Câmpia Turzii are o lungime de 16 kilometri și este singura secțiune de autostradă care lipsește pentru autostradă fără întrerupere între Târgu Mureș și Cluj-Napoca, iar finalizarea lucrărilor înseamnă că se va putea circula pe autostradă completă de la Târgu Mureș la Cluj-Napoca pe A3, respectiv de la Târgu Mureș la Holdea în județul Hunedoara, pe A3, A10 și A1, adică peste 200 de kilometri fără întrerupere.
Citește integral pe economedia.ro