Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Categoria de produse bio, adică cele produse prin agricultură ecologică, a avut o evoluție importantă în descursul ultimilor trei ani, înregistrând creșteri anuale de două cifre atât ca volum, cât și ca valoare, transmit jucători din industria de retail. Economedia a cerut părerea mai multor companii din retail despre evoluția consumului de produse bio.
Ciprian Tănăsescu, business unit manager fructe & legume Freshful a declarat că se observă totuși un interes în creștere al consumatorilor pentru produsele bio în 2022 și 2023, care nu sunt foarte sensibili la modificările de preț. „Chiar dacă modificările au variat ușor, nu s-a reflectat în volumul de vânzări”.
Pe de altă parte, Valer Hancaș, director de comunicare și corporate affairs, Kaufland România, spune că din a doua jumătate a anului 2022, a remarcat o ușoară scădere a volumelor, firească, de altfel, dacă ne raportăm la contextul socio-economic actual. „În perioadele de instabilitate, oamenii sunt mai atenți la bugetul personal și încearcă să își limiteze cheltuilelile care nu sunt de maximă necesitate”.
Citește integral pe economedia.ro