Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Produsele bio au devenit din ce în ce mai căutate, iar contextul pandemic a accelerat acest trend mai ales pentru marii retaileri, care au putut observa această creștere a consumului prin nevoia de a introduce mai multe produse bio la raft, potrivit datelor transmise de retaileri la solicitarea Economedia. În perioada pandemiei, a crescut consumul de produse bio cu până la 50%, însă dinamica pozitivă a vânzărilor nu este legată doar de modificarea trendului de consum, ci și de evoluția numărului de articole disponibile la raft, a declarat Valer Hancaș, director de comunicare și public affairs Kaufland România, pentru Economedia.
Spre exemplu, pe categoria de mezeluri bio, Kaufland a înregistrat o creștere cu 60% a loturilor (Stock Keeping Unit -SKU). O altă categorie care a performat bine este cea de lactate, unde vânzările au crescut cu peste 30% în 2021 față de anii anteriori.
„Produsele bio sunt într-adevăr căutate, iar contextul pandemic din ultimii doi ani a potențat acest trend ascendent în ceea ce ne privește. În cazul nostru, această evoluție este vizibilă la raft prin creșterea numărului de produse bio. În plus, în ultimii ani, am înregistrat creșteri anuale double-digit, atât în ceea ce privește cantitățile de produse bio vândute, cât și în ceea ce privește valoarea vânzărilor”, a declarat Alina Horgea, directorul mărci proprii și tranziție alimentară, Carrefour România.
Citește integral pe economedia.ro