Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Constructorii din Turcia au semnate contracte de 1,2 miliarde de euro pentru 80 de kilometri de autostradă, iar alte 2,5 miliarde de euro sunt contracte pentru 32 de kilometri de linie de metrou, arată datele pe care le-a centralizat Economedia. Alegerile din Turcia (teoretic) nu ar trebui să perturbe derularea contractelor deja semnate sau în curs de atribuire.
Uniunea Europeană este, de departe cel mai important partener al Turciei, iar UE are un interes strategic în dezvoltarea relațiilor de cooperare cu Turcia (detalii aici). Companiile din Turcia sunt printre principalii constructori de infrastructură de transport din România, având în pregătire proiecte majore precum Lotul 2 al Autostrăzii Sibiu – Pitești, cel mai greu tronson de autostradă din România (atribuit), 12 kilometri de linie de metrou la București, iar pe 25 mai urmând să semneze cel mai mare contract de până acum: Magistrala de metrou Cluj-Napoca (1,8 miliarde euro). De asemenea, prima inaugurare de autostradă din 2023 va fi cel mai probabil lotul Nurol, pe Autostrada Transilvania (esimarea fiind iulie-august). În privința contractelor rutiere, doar UMB și Astaldi au contracte mai mari pentru autostrăzi/drumuri expres, iar pentru domeniul feroviar, Astaldi contracte cu CFR Infrastructură de 10,4 miliarde lei pe Magistralele 200 Sighișoara – Curtici, M 100 Caransebeș – Timișoara – Arad și M 300 Cluj – Oradea.
Alsim și Nurol, 48 de kilometri de autostradă în șantier/Mapa proiectează lotul Boița – Cornetu de pe A1
Citește integral pe economedia.ro