Home » atributii » ANALIZĂ 188 de kilometri de autostradă fără întrerupere de la Sibiu (Boița) până la Holdea după inaugurarea primului lot al Autostrăzii Sibiu-Pitești. Care este cel mai lung traseu de autostradă fără întrerupere din România

ANALIZĂ 188 de kilometri de autostradă fără întrerupere de la Sibiu (Boița) până la Holdea după inaugurarea primului lot al Autostrăzii Sibiu-Pitești. Care este cel mai lung traseu de autostradă fără întrerupere din România

ANALIZĂ 188 de kilometri de autostradă fără întrerupere de la Sibiu (Boița) până la Holdea după inaugurarea primului lot al Autostrăzii Sibiu-Pitești. Care este cel mai lung traseu de autostradă fără întrerupere din România
Ascultă articolul

Inaugurarea primului lot al Autostrăzii A 1 Sibiu-Pitești, deschidere estimată pentru 15 decembrie va permite șoferilor să conducă pe 188 de kilometri de autostradă fără întrerupere de la Boița (județul Sibiu) până la Holdea (județul Hunedoara), potrivit datelor centralizate de Economedia. Nu este, însă cel mai lung traseu pe autostradă fără întrerupere din România, pentru că de la Deva la Cluj Napoca pe traseul autostrăzilor A 1, A 10 ( Sebeș-Turda) și A 3 Transilvania sunt peste 230 de kilometri de autostradă continuă, iar de la București la Constanța 200 de kilometri pe Autostrada Soarelui respectiv 210 kilometri până la Ovidiu cu traseu pe A 4.

Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -

Dacă Ministerul Transporturilor va decide să dea o nouă șansă Aktor și nu reziliază contractul pentru lotul 3 al Autostrăzii A 0 Sud, iar constructorul se mobilizează în teren (Economedia consideră că șanse sunt mici) atunci, în primăvara anului 2024 s-ar putea merge pe un drum de mare viteză (Drum Expres și Autostradă) de lângă Craiova până la Constanța adică aprox. 450 de kilometri fără întrerupere. Ar putea fi chiar 470 km. dacă se va termina (cu Tirrena sau cu un al constructor) primul lot al Drumului Expres Craiova-Pitești.

De la Sibiu la vama Nădlac 2, adică pe autostradă fără întrerupere pe aprox. 350 de kilometri se va putea circula peste aprox. 4 ani atunci când UMB va termina secțiunea cu tuneluri Lugoj-Deva, iar întreg coridorul Nădlac 2-Constanța aprox. 700 de kilometri cel mai devreme în 2027, potrivit datelor contractuale pentru secțiunile 2 și 3 ale Autostrăzii A 1 Sibiu-Pitești.

Citește integral pe economedia.ro

Lasă un răspuns

Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
Vă rugăm să țineți cont că folosirea injuriilor, a limbajului instigator la ură, a apelurilor la violență sau trimiterea repetată, în mod abuziv, a aceluiași comentariu pot duce nu doar la ștergerea mesajului, ci și la suspendarea temporară a dreptului de a comenta. Site-ul nostru încurajează dezbaterile aprinse, dar civilizate. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru contribuția la o discuție bazată pe argumente, nu pe atacuri.

Citește și

Top Articole