G4Media.ro

UPDATE Accident în lanț pe autostrada A1, în județul Sibiu, cu victime…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

7 comentarii

  1. Oameni buni nu uitati PODURILE ingheata PRIMELE.

  2. s-a deschis segmentul de la SB la Boita si acum toata lumea ii da pedale…

  3. Nu cobori niciodata din masina in timpul unui carambol! Și mai era si sofer profesionist….

  4. A mai fost un accident tot asa si in zona Clujului pe A 3. Nu se poate pune o plasa metalica cum este plasa de gard in golul dintre cele doua sensuri. S-au poate sint alte metode mai bune. Daca este noapte nici nu realzezi ca esti la inaltime si ai tendinta sa te feresti de alta tamponare dincolo de parapet.

  5. Este greșeală de proiectare. Locul dintre cele două poduri paralele nu trebuia lăsat liber .Acel spațiu trebuie închis.Acestea sunt proiecte aprobate de ue , cu prețul cel mai mic , o rușine și un pericole public pentru securitatea omului.
    Proiectarea drumurilor nu trebuie lăsată la firmele de construcții , ci trebuie să fie dată la firme de proiectare de drumuri.
    Firmele de construcții nu trebuie să aibă voie să modifice proiectul făcut de firma de proiectare , ci să-l execute întocmai.
    Proiectarea de drumuri trebuie să respecte norme și standarde de securitate , care să nu poată fi încălcate.
    Trebuie să fie interzisă degradare configurației geometrice a drumurilor inferioare , cât și cursurilor de apă la intersecția cu autostrăzile, respectiv interzise acele poduri perpendiculare care se punt azi peste autostradă , sau sub ea , în cazul în care drumul intersectează autostrada la un unghi diferi de 90 de grade , la care poduri perpendiculare pe autostradă azi, drumul de rang inferior este racordat în fiecare parte printr-o porțiune de drum de forma literei S . Aceste bazaconii de S-uri , se fac doar pentru economii de bani pentru a obține podul cel mai scurt, în detrimentul securității oamenilor. Deci dacă drumul de rang inferior autostrăzii nu este perpendicular pe autostradă , se modifică azi linia dreaptă a drumui inferior prin prin acest pod perpendicular pus pe autostradă , la care se racordează , cele două capete ale drumului , de o parte și alta a autostrăzii prin niște poțiuni de drum de forma literei S .Iată cum deci, drumul dintr-o line dreptă , ajunge acum să înlocuiască un segment din acestă dreaptă în poțiune în care traversează autostrada print-o poțiune de drum cu patru curbe succesive de rază mică și în pantă de urcare și coborâre la acel pot perpendicular pe autostradă , pentru a reduce prețul în defavoare securității.

  6. Oare de ce nu vor oamenii să meargă la spital? Că nici eu nu as merge, mai bine mor acolo, pe drum, decât ucisă de halate.