
UPDATE Licitație de un miliard de lei pe 10 ani lansată de Primăria Sectorului 6 pentru colectarea și transportul deşeurilor/ Precizările primarului Ciprian Ciucu: ”M-am săturat să fiu făcut borfaș fără să fiu”
Primarul Sectorului 6, Ciprian Ciucu, anunţă că primăria va scoate la licitaţie serviciul de colectare şi transport al deşeurilor, dar că în prealabil va fi organizată o discuţie la care sunt invitate să participe toate companiile din domeniu, potrivit Agerpres.
UPDATE Ora 20:05 Primarul Ciprian Ciucu a făcut precizări prin intermediului unui mesaj publicat pe Facebook:
”Este efectiv STUPID ce se comentează în urma anuntului meu anterior.
G4media.ro titreaza „Licitație de un miliard de lei pe 10 ani lansată de primarul Sectorului 6, Ciprian Ciucu, pentru colectarea și transportul deşeurilor”. Apoi curg comentariile stupide de genul:
„Da de ce nu pe 1000 de ani, ca sa stim o treaba. Alt borfas pnl-ist.”
„Ar trebui ca, prin lege, un primar si consilierii care-i asigura majoritatea sa nu faca contracte si sa nu poata angaja cheltuieli decat pe durata propriului mandat!”
Partea haioasă este ca m-a sunat un alt primar de Sector să mă întrebe cum o să ne descurcăm cu doar 100 de mil. pe an… Dar în fine…
Probabil că nu ar trebui să le răspund, probabil că G4media.ro o sa pună un update, dar m-am cam săturat ca să fiu făcut borfaș fără să fiu!
Dragi deștepți de internet, care alatăieri, tot voi, vă pricepeați la pandemie, ieri la geopolitică și situația Ucrainei și astăzi la managementul deșeurilor: 10 ani este o perioadă de bun simț pentru concesionarea unui serviciu public de utilități, practica este între 8 și 12 ani deorece…
– viitorul operator care va avea tariful reglementat va fi obligat să facă investiții serioase în mașini de gunoi și alte utilaje, pe care le va lua noi și trebuie să le amortizeze;
– viitorul operator va face investiții în puncte de colectare selectivă pe patru fracții;
– dacă ai veni cu o perioada mai mică, pretul ar fi mai mare pentru că ar trebui sa isi amortizeze mai repede investițiile.
Avem la baza un studiu de oportunitate temeinic făcut de o firma prestigioasa, independentă. 100 de milioane de lei pe an este un cost corect fundamentat pe cantitatea de gunoi din Sector si include si serviciile de sortare.
Așa că vă rog eu, înainte să comentați airurea și să vedeți hoție acolo unde nu e, pentru că m-am ocupat ca procedura de atribuire sa fie verificată în prealabil de ANAP și experți ai Băncii Mondiale, informați-vă. Altfel vă faceți și de râs, iar un demers corect și transparent, de bună credință, INEXITENT ÎN ULTIMII ANI este compromis de voi și ignoranța voastră!
Am și eu răbdarea mea, dar să văd atâta habarnism și ură când, TOCMAI EU mă dau peste cap ca lucrurile să fie transparente și CORECTE, îmi provoacă silă.
G4media, vă mulțumesc pentru promovare si as aprecia un update cu acesta postare. Vă mulțumesc!”
știrea inițială
Conform caietului de sarcini, durata contractului de delegare va fi de zece ani. Colectarea urmează să fie realizată pe patru fracţii (rezidual, hârtie/carton, plastic/metal şi sticlă) şi sunt prevăzute cerinţe de achiziţionare de utilaje moderne. Potrivit primarului Sectorului 6, contractul va avea o valoare de circa 100.000.000 lei pe an.
„Pentru prima dată după mulţi ani, o primărie de Sector scoate la licitaţie serviciul de colectare şi transport al deşeurilor (inclusiv sortare) la licitaţie. Pentru a fi siguri că această licitaţie va fi una corectă, am apelat la un proiect la ANAP cu Banca Mondială prin care aceste instituţii au verificat procedura, în special caietul de sarcini. Acest serviciu public nu a mai fost scos la licitaţie în Sectorul 6 de 23 de ani, din anii ’90, mai exact din 1999”, scrie primarul Sectorului 6, pe Facebook.
Ciucu menţionează că va fi organizată şi o consultare, destinată exclusiv operatorilor licenţiaţi în domeniul colectării şi transportului deşeurilor.
„Avem toate procedurile prealabile îndeplinite, suntem gata să demarăm procedura de atribuire, dar, cu toate acestea, am decis pentru şi mai multă transparenţă, dar şi pentru a preveni orice eventuale mici inadvertenţe încă dinaintea lansării procedurii de atribuire, să invităm companiile care operează în domeniul managementului deşeurilor să ne dea feed-back pe caietul de sarcini. Ca să nu fie discuţii, ne vom vedea cu toţi operatorii în acelaşi timp miercuri, 15 februarie 2022, ora 14.00”, a precizat primarul Sectorului 6. (Foto: G4Media)
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
19 comentarii