G4Media.ro

Un tren a plecat gol din Gara de Nord pentru că pasagerii…

Un tren a plecat gol din Gara de Nord pentru că pasagerii așteptau la alt peron

Un tren a plecat joi fără pasageri din Gara de Nord Bucureşti pentru că pasagerii au fost înștiințați că va pleca de la un alt peron, transmite Observator News. Trenul care pleca spre Buzău fusese anunțat că va pleca de la linia 5, dar a fost tras la linia 8, fără ca pasagerilor să le spună cineva acest lucru.

Trenul a plecat gol la ora stabilită. Călătorii au aflat de eroare abia când au cerut explicaţii la biroul de informaţii. Drept compensaţie, pasagerii au primit bilete gratuite la următoarele curse cu destinaţia respectivă.

Nu a fost singura greşeală însă. O eroare similară s-a întâmplat şi în cazul trenului cu destinaţia Sibiu. (sursa foto: CFR)

Citește tot articolul pe Observator News

Donează prin PayPal paypal icon
Donație recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Abonează-te la newsletter

28 comentarii

  1. Sa tot mergi cu trenul :))

    • Cand vor fi concediati angajatii si managerii de departamente INCOMPETENTI????
      Nu ajungem departe in ROMANIA daca se schimba anual doar ministrii, directorii generali si adjuncti de la bugetari si administratie.

    • Se vor schimba când veţi vota masiv cu USR, restul sunt hoţi.

  2. Asa cum e scrisa stirea e ca si cum a plecat si fara controlor.
    Cred ca ala era zombie si nu calatorii care asteptau la o linie goala

  3. Când vor pleca mai multe trenuri ale CFR Călători și firmelor private din gara București Basarab?
    Basarab stă aproape goală multe ore zilnic, iar în București Nord este aglomerat uneori. În Basarab pot fi date circulației încă 1-2 linii în plus.
    Cine dorește poate călători cu trenurile particulare în România.
    Zilnic prin gările din București trec aproximativ 400 de trenuri de pasageri, dar prin gările din Budapesta sau Praga peste 1000, iar prin gările din Occident câteva mii de trenuri de călători zilnic.
    Prin gările din Sofia, Belgrad doar 100 de trenuri zilnic.

  4. nu era gol, in compartimente s-au gasit rangi folosite de ministrul transporturilor.

  5. 😹 Ca’n filmele cu prosti.

    • Foarte tare! Credeam că s-a atins limita de jos, dar observ că mai e loc!

    • Aproape ca tot ce se întâmplă în RO, de altfel…
      Un Netflix întreg de filme cu proști!
      Pfff, la naiba, am pierdut telecomanda…

    • Lăsând gluma la o parte, Scenariul pare ușor premeditat. Din minim 3-4 angajati CFR responsabili de trenul pe ruta respectiva, chiar niciunul sa nu fie vigilent?

      Dacă cercetam putin vedem un articol din 20 Iulie in care scrie ca “20.000 angajați ai CN CFR SA nu își vor lua marți salariile.”

      Angajatii sunt demotivați si, in consecință, își bagă piciorul in ea munca neplătită la timp.

      CFR Călători trece printr-o perioada de restructurare, oamenii sunt demoralizați, iar responsabilii cu generarea de soluții ar trebui sa fie?? managementul care a fost plătit regește anii ăștia? firmele de consultanta exterioara care, desi au încasat sume frumoase mulți ani, au lăsat ca acest CFR Călători sa ajungă la asemenea pierderi? Cine? Managementul zice ca sunt sub-finanțați. Posibil. Dar de ce nu-si investesc ei energia mentală mai mult in marketing creativ ca sa trezească patriotismul in romani sa circule mai mult cu trenul?

    • pentru ca nimeni nu vrea sa calatoreasca cu adevarat alaturi de „frati romani” lipiti de ei.
      am mers cu trenul in Romania, am mers cu trenul navestistilor in Franta.
      Diferenta e imensa.

    • Tanti Diana R&D, vad ca este un troll micuț pnl-isto usl-ist, in orice caz susține prin comentarii politicile guvernului, administrația in general. Nu este foarte agresiva, dar găsește scuze, aparent pertinente, adica troll-eaza asa mai pentru oamenii cat de cat informați si educați. Ca si o concluzie, tot troll se cheamă. Lasa-ne cu prietenii tai de la guvern si din administrație. Salariile lor imense nu justifica băgatul de … in tot si in toate, fara nici o consecință, dar cu grave disfuncționalități pentru cetateni.

    • @ Gheo : doar tu vezi salarii imense, noi vedem oameni multi – ineficienti, platiti prost ca sa nu fie motivati. Cursurile platite la care sunt trimisi nu le folosesc la nimic pentru ca oricum seful lor nu le-ar permite sa faca prea multe din si prea corecte sarcinile din fisa postului.
      De ce crezi ca e zicala: „da de ce sa muncesc eu ca pro stu'”?
      Legea salarizarii unitare e o tampeni.e

    • interesant. ca tema de film dogma 95 manifesto.
      „şeful de tren, naşul” a fluierat plecarea ca prostu’? sau căldura mare l-a moleşit în aşa hal încât a vrut plecarea la timp, la fix, s-a urcat in tren şi e putut dormi liniştit. pâna la Buzau. mersi.

    • @Diana 𝓡𝓓:
      Subestimezi puterea miserupismului. 3-4 angajati, care toti spun: „nu e treaba mea, de ce sa imi bat eu cuie in talpa singur?”
      Asta cu mersul cu trenul din patriotism este supernaiva! Trenul este greoi, necovenabil, inflexibil, sensibil la probleme. Daca se intampla sa te duca din apropierea locuintei pana in apropierea scolii sau a locului de munca, il iei. Dar nu se prea intampla, in primul rand pentru ca nu prea ai vrea sa locuiesti in apropierea unei cai ferate.
      In zona unde locuiesc exista un tren de navetisti foarte bine conectat la reteaua de tranzit a zonei si cu Park&Ride pe bani (5-6 trenuri vin dimineata in zona centrala si pleaca inapoi seara) – cauta dupa West Coast Express daca vrei sa vezi. Mai e unul care merge vreo 700 km. pana in Eugene, OR si face 10+ ore (condus – 7 ore, totul pe autostrada), in rest sunt doua dintr-alea pentru „sightseeing”. Desi sunt distante mari, iar calea ferata este de obicei izolata pe culoare proprii, trenul de calatori tot nu este profitabil si nici popular.

    • Gheo, n-am votat cu PNL sau PSD. Comentatorii mai vechi de pe forum știu cu cine am votat.
      Nu am lucrat si nu lucrez in sectorul public, n-am prieteni sau cunoștințe care sa lucreze in sectorul public, n-am avut si n-am contracte cu statul, deci încerc sa fiu pe cât se poate de obiectiva si sa-mi susțin comentariile cu date.
      Faptul ca dvs. ma percepeți intr-un anume fel, este strict problema dumneavoastră de percepție subiectiva.

    • @Goe, exista potențial de turism cu trenul: in zona munților, regiunile istorice, etc. Poate fi chiar o călătorie plăcută pe distante care se pot parcurge in 3-4 ore.
      Dacă modernizează caile ferate (pentru a nu mai exista restricții de viteza), înnoiesc materialului rulant (trenurile), formeaza angajații in proceduri operaționale pentru a creste eficienta si a elimina greșelile in genul celor făcute azi — exista potențial!

      In PNRR vad ca au inclus aproape 4 miliarde de euro pentru cai ferate si trenuri, care vor trebui investite pana in 2026.
      Dacă investiția este completata de strategii de crestere a nr. de călători cu trenul si de crearea de pachete turistice integrate (împreuna cu ministerul economiei), putem aveam scenarii in care si pasagerul-turist este fericit si statul are încasări frumoase.
      Sunteți PSD-ist?

    • În America e noapte!

  6. Cel mai afectat a fost nasu’. A plecat fara clienti. Nasule! Fi mai vigilent, nu mai dormi in papuci!

  7. PS. Cine plătește biletele? Prostii. Adică noi toti.

  8. Si justitiarul Drula ce zice? Intreb pentru un prieten.

    • pina la Drula vezi la CFR – „Consiliul de Administraţie are un mandat de patru ani, obţinut în urma aprobării unui Plan de Administrare, aprobat de Adunarea Generală a Acţionarilor”
      Cei de la RAR au oamenii lor in CA – isi aproba singuri orice extravaganta… terenuri de milioane de euro…
      banii trebuiesc cheltuiti – e naspa daca ramai cu ei in buget. da nasol la cifre!

    • De curiozitate, pentru ce prieten intrebi?

      Am vazut rahatul asta de expresie promovat la greu de toti idiotii, si din cate vad, papagalii care se cred cool si l-au insusit imediat.

    • @Dragos:
      „Componenţa Consiliului de Administraţie al CFR SA, potrivit Hotărârii AGA a CFR SA nr. 3 din 04.03.2021, a Hotărârii AGA nr. 13 din 22.04.2021 și a Hotărârii AGA nr. 16 din 20.05.2021 este următoarea:…”
      Cine era ministru la datele respective? Si cu secretarul de stat Adrian Covannianu… vai de cozonacul lui!
      Iti reamintesc vorba Romaneasca: „Pestele de la cap se-mpute!”

    • AGA nu e drula

  9. Dupa asta se recunoaste Romania lucrului bine facut…dupa rancezeala si miros de fapt-PUTOARE si JEGURI ORDINARE politice care imprastie sloganuri pentru mamaligari si opincari!

  10. Adica cum le-au dat bilete gratuite? nu platisera deja biletele pentru primul tren? Le-au dat bilete la schimb, atat.

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.