G4Media.ro

UE ar trebui să încurajeze producătorii chinezi de automobile să deschidă mai…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

5 comentarii

  1. Astia vor sa fure tehnologia de la chinezi!

  2. Chinezii au vrut ca investitorii sa vina pe piata lor ca sa fure de la prima teava si caramida a temeliei unei fabrici pana la cea mai avansata tehnologie in diferite industrii (”chipuri”, masini de toate felurile, instalatii). Metoda, dezvaluita de zeci de ani in printre altele Der Spiegel, dar ingnorata pentru ca sefii si investitorii sa castige multi bani a dus de la furt la competenta interna reala. Acum unii se plang ca se pun restrictii la unt si la carne din Europa … si de fapt vor inversarea situatiei cercetarea in China si fabricile in Europa. Bravo, Germania, dai top technologie pe unt si Wurst.

    • … inchid fabricile lor si le cheama pe cele chineze. Deruta mare in Germania. Nu numai in Romania.

  3. Problema poti sa o ignori, ca in anii de gratie si inconstienta ’90, dar cand stii clar ca chinezii livreaza Rusiei componente avansate sa-si construiasca armament avansat, si ca sunt de partea Rusiei in politica expansionista, nu cred ca seful Mercedes poate fi luat in serios de EU.

    • Cumva, ar avea sens, deoarece investitiile chinezesti pe teritoriul European r ramane „prizoniere” reglementarilor europene, in timp ce investitiile europene in China sunt de la bun inceput captive – in cautarea mainii de lucru ieftine, europenii si-au vandut sufletul (know-how, tehnologie) pentru a obtine mai mult timp liber…
      Ar fi timpul ca europenii sa re-descopere „manopera facuta local” la un pret mai decent; oricum asta ar insemna import de forta de munca, de fapt utilizarea fortei de munca deja importate, si care deocamdata doar consuma de la buget, nu alimenteaza bugetul…