G4Media.ro

Taxa Firea pe mașinile vechi, discutată azi în Consiliul General. Nicușor Dan…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

6 comentarii

  1. ba prostu` satului, cum poti sa spui ca e mai „echitabil” sa ai aceeasi taxa intre euro 2 si euro 3, sunt tehnologii diferite.. poti taxa diferit in functie de multe criterii, tip combustibil, capacitate cilindrica, dar sa ai taxa identica pentru norme euro diferite nu e echitabil .. trebuia sa il sustineti pe Vlad Voiculescu la Primarie

  2. Din argumentatia asta s-ar intelege ca motoarele Euro 5 si Euro 6 nu polueaza deloc.
    Un SUV cu motor diesel Euro 5 de 3-4 litri va putea traversa zilnic centrul capitalei gratuit. In acelasi timp, un autoturism clasa mini – Toyota Aygo / Citroen C1 (motor de 1 litru, Euro 4), care emite de 3 ori mai putin CO2 si de zeci de ori mai putine particule fine si oxizi de azot, va plati cateva sute de lei!?

    Taxa Firea… madam pandele din voluntari.

    • Poti sa duci pacatosul la groapa cu Toyota Aygo / Citroen C1 ? Duamna Fierea e ”larga” la minte si stie cum sa faca sa nu ajungeti sa fiti carati cu roaba, dupa ce va vor pune capac pulberile fine emise de motoarele Diesel…

  3. Din poluatorul plateste, se ajunge la poluatorul e incurajat. Cu cat mergi mai mult prin centru, cu atat e mai ieftin (60% reducere). Daca vrei intradevar sa descurajezi traficul, pretul pe zi trebuie sa fie acelasi indiferent de durata vignetei. Pentru confort poti sa introduci un abonament cu un numar de treceri, eventual taxare suplimentara post-tranzit (ca la utilitati). In niciun caz nu faci reduceri la durate mari, pentru ca incurajezi achizitia de astfel de vignete, iar efectul va fi nul.

  4. Un nebun arunca o piatra (taxa) si altii dezbat marimea si forma ei… Pana la urma de ce trebuie o noua taxa? De ce se iau banii de la fraieri si ce se intampla cu ei? Se va imbunatati cu ceva traiul in oras? Eu cred ca nu… Apoi, cine si cum verifica milioane de masini pe zi? Nu cumva costurile de urmarire sunt mai mari decat taxa isasi? Cineva de la balamuc spunea ca pacientii sunt dincolo de gard… Chestia m-a pus pe ganduri. Sanatate si la mai multe taxe!

  5. Firea propune pelicanii înghit .
    Orice taxa este abuziva atîta timp cat transportul in comun , parcările la intrarea în oraș , centura și taximetria nu sunt rezolvate .
    Când cele anterior menționate se rezolva , votez cu ambele mâini orice taxare pt centrul orașului .