G4Media.ro

Scăderea pieței mașinilor electrice determină compania de închirieri auto Hertz să vândă…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

3 comentarii

  1. Se dezumfla incet-incet bula woke in care am trait in ultimele decenii. Nu neaparat politica, ci realitatea o neaga. Intreventia cu cizmele in economie sau in morala publica doar de dragul unor utopii nu avea cum sa se termine altfel.

  2. O baterie de mașină electrică are 1000-1500 cicluri încărcare descărcare! După aia ar trebui înlocuită si 25-50.000 euro costă doar bateria in funcție de capacitate.
    Dacă „au kilometrajul mare”, cum spune articolul, înseamnă că sunt aproape de uzura bateriei și deci nu e o târguială fără precedent să iei o mașină electrică fără baterie practic cu 25.000 euro. Ba chiar dat fiind că nu este atât de complexă precum o mașină cu combustie internă cred că pretul unei mașini electrice fără baterie ar trebui să fie spre 10.000 euro.

    • Daca incarci 1500 de cicli la 400km range ai 600.000km. O baterie este 10k de euro. Economia pe care o faci la revizii si combustibil iti convine sa schimbi bateria de mai multe ori.