G4Media.ro

România dez-educată. Sau cum a acaparat Klaus Iohannis educația tocmai ca să…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

22 comentarii

  1. …Mai bine lansa proiectul „Romania RAVASITOARE „… (la munte, la scoala, la mare…si-n orice imprejurare )

  2. singurul proiect care i-a reusit ficusului a fost „CORUPTIE GENERALIZATA” prin distrugerea Justitiei si a DNA
    Cel de-al doilea proiect este pe cale sa-i reuseasca pas cu pas „DISTRUGEREA PNL”
    Cu un puscarias betiv si tepar la conducerea PNL care se va afla la remorca PSD, Partidul lui Bratianu ajunge langa PNTCD

    • Ficusul pervers, la comanda mafiei care-l butoneaza, a desecretizat protocolul cu SRI care a permis pana atunci ca mafiotii care au jefuit Romania sa poata fi bagati la puscarie. SRI este o institutie a statului care trebuie sa colaboreze cu toate celelalte institutii ale statului ca sa apere tara de mafioti, nu sa stea si sa priveasca cum mafiotii distrug tara si probele jafului dispar una cate una
      Ficusul pervers a scos CORUPTIA ca si amenintare la siguranta nationala, si a numit-o pe Hosu la DIICOT ca sa musamalizeze dosarele 10 august si Black Cube
      Pas cu pas, ficusul de Grivco a distrus o tara

    • pas cu pas dispare PNL … pe mana ficusului

  3. Toți cei implicați în chestia asta ar trebui arestați imediat pana nu va fi prea târziu.. e vorba de bani, bani mulți..

  4. „Nu subestima niciodată puterea proştilor organizaţi în grupuri mari” …cam asta a făcut romanul in ultimii 30ani

  5. Educatia a fost ingropata atunci cand au fost infiintate universitatile private iar cele de stat au facut admiteri pe baza de dosar fara examen. Studentii de atunci sunt parintii de azi.

  6. Fikusul a reușit să devină, prin eforturi personale, unul dintre personajele detestate ale momentului. Toți se întreabă de ce ? Simplu : structural e un om îngust și încet la minte, mediocru pentru funcția de președinte, și umflat cu pompa de țuțării din anturaj. Balonul ăsta de săpun a reușit să stârnească în mintea multora nădejdi iluzorii. Ținta personajului în clipa de față e numirea de secretar NATO, fudulie mare pentru cei asemeni lui, cu minte înghesuită și capete foarte mari și cam goale pe dinăuntru. Fantasmagoria cu Românica educată e ultima dudă ce o lasă în urma sa.

    • nu cred ca e coincidenta ca intr-un stat NATO sa zboare avioane cu tigari de contrabanda si sa treaca nestingherite barcile cu droguri fara sa fie vreun general NATO implicat
      Asa s-ar explica cum de prostovanul Geoana are functie mare tocmai in NATO

    • nu cred ca e coincidenta ca intr-un stat NATO sa zboare avioane cu tigari de contrabanda si sa treaca nestingherite barcile cu droguri fara sa fie vreun general NATO implicat
      Asa s-ar explica cum de prostovanul Geoana are functie mare tocmai in NATO.

  7. E un nimeni care are impresia ca a fost intotdeauna „cineva”.

  8. nu cred ca e coincidenta ca intr-un stat NATO sa zboare avioane cu tigari de contrabanda si sa treaca nestingherite barcile cu droguri fara sa fie vreun general NATO implicat
    Asa s-ar explica cum de prostovanul Geoana are functie mare tocmai in NATO

  9. O incercare de re-educare a populatiei Roamaniei , un fel de brainwashing mai modern.

  10. Ultimul cui la sicriu a fost batut de Werner!

  11. Da, vorbe mari, cred ca nici noi nu intelegem ce implica proiectul “Romania educata”. Cum ai putea spune “Franta educata”? Sau Germania? Limba de lemn, cuvinte goale, exista un proiect, un plan de actiune cu termene si sarcini, un budget? A existat candva? Apoi sa compari lumea din 1864 cu cea din 2000 si ceva.
    Copiat de undeva de prin www:
    ”La cererea Consiliului Şcolar din Iaşi, Vasile Boerescu alcătuieşte singur un proiect de lege, pe care îl publică în octombrie 1863 sub numele de Proiect de lege asupra reorganizării instrucţiei publice din România. Susţinut de ministrul cultelor şi instrucţiei, Dimitrie Bolintineanu, proiectul a fost însuşit în decembrie 1863 de Consiliul de miniştri şi trimis spre deliberare Camerei Legiuitoare. Dezbătut la 11 martie 1864, a fost votat cu majoritate zdrobitoare. Astfel că legea a fost înaintată domnitorului spre sancţionare
    Legea şcolară a lui A.I. Cuza a făcut parte din programul de legi de înnoire a societăţii româneşti. Ea a pus instrucţia publică primară pe temelii solide, dominate de principiile obligativităţii şi gratuităţii, situând astfel ţara noastră înaintea Italiei, Franţei, Angliei sau Elveţiei. Cu o serie de modificări, ea va fi în vigoare pentru un sfert de veac.”