
Pod CFR peste DN1 și râul Prahova, demolat / Circulația rămâne blocată încă 24 de ore / Traficul e deviat prin Câmpina și Breaza
Podul de cale ferată care supratraversează DN1 și râul Prahova a fost dărâmat în cursul nopții de luni spre marți, dar circulația rămâne complet blocată încă 24 de ore, anunță Ziarul Incomod.
Susține G4Media. Click AICI pentru a redirecționa 3.5% din impozit - online, gratuit și simplu.
Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -
Traficul rutier este deviat, pentru turisme, prin Câmpina și Breaza, iar camioanele au rute alternative pe DN1A.
Lucrările de demolare a podului au început încă de luni seara în zona șantierului fiind aduse zeci de utilaje și camioane pline cu nisip. Imediat ce circulația a fost închisă, nisipul a fost împrăștiat pe carosabil pentru a forma un covor protector. Se încearcă astfel evitarea distrugerii asfaltului de pe DN1 în momentul în care grinzile din beton vor fi dărâmate.
Podul de cale ferată, dărâmat acum, a fost construit în anul 1974, la acea vreme făcând legătura între Telega-Câmpina-Poiana Câmpina și stația CFR. Construcția este monitorizată de către reprezentanții CFR încă din anii ’90 când au fost observate probleme serioase la unul dintre picioarele de sprijin care se află exact pe DN1.
Achiziția lucrărilor de demolare a podului a fost lansată în ziua de 22 august 2022 pe sistemul electronic de achiziții de către Regionala CFR București, costul total al contractului fiind de 6.156.138,03 lei fără TVA, conform caietului de sarcini.
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank