G4Media.ro

Noile aberații ale lui Călin Georgescu: Într-un an vin nemții să se…

Sursa foto: Vadim Ghirda / AP / Profimedia

Noile aberații ale lui Călin Georgescu: Într-un an vin nemții să se angajeze în România și face canal între Marea Neagră și Marea Caspică / ”Cu 30 de milioane de români suntem motorul Europei” / ”În Germania dispar mii de firme. Volkswagen și multe altele”

Într-un nou interviu, Călin Georgescu a anunțat că dacă va ajunge președintele României va face un canal între Marea Neagră și Marea Caspică, pentru a aduce produse chinezești în Marea Mediterană, un plan care ar interesa și Statele Unite.

”Eu vin cu un alt proiect. Mai mare. Și spun, uite domne care-I treaba, România are graniță nu numai la Marea Neagră. Are graniță și la Caspică. Cum adică? Păi fac un canal Marea Neagră – Marea Caspică, mă duc în China și am intrare la Mediterană. Și asta o fac eu. Și am terminat cu Huawei, e prea mic pentru ce fac eu„, a spus Georgescu.

Întrebat de moderatorul emisiunii, Robert Turcescu ce vor spune americanii, Georgescu a răspuns că ei ar fi de acord cu acestă idee.

”Păi ăla e de partea mea să fac asta. E super interesat să fac asta, e super interesat.

Cea mai mare problemă a Americii știți care este în lumea asta? Vă spun eu, China. China e cea mai mare problemă a lor. Dacă ei nu au o relație foarte bună cu China, e jale. E jale mare. Două motive vă dau. În ultimii 10, 15 ani China a fost cea care le-a luat maul la toți și a cumpărat tot cea mai mare parte din ceea ce înseamnă aur în lume. Pentru că știu ce se va întâmpla”, a mai spus Georgescu.

Există însă o legătură deja între Marea Neagră și Marea Caspică, prin Canalul Lenin Volga – Don.

Acesta leagă Volga și Donul și a fost deschis în 1952, având o lungime de 101 km, cu 45 km prin râuri și lacuri de acumulare.

Canalul constituie o parte a ”Sistemului Unificat de Ape Navigabile Adânci al Rusiei Europene”. Împreună cu Volga inferioară și cu Donul inferior, Canalul Volga–Don oferă cea mai directă legătură navigabilă de la Marea Caspică la Marea de Azov și mai departe la Marea Neagră, și, astfel, la Oceanul Planetar, se precizează într-o analiză realizată de U.S. Naval Institute.

Într-un alt moment al interviului, Călin Georgescu a spus că cele mai importante state din UE au probleme economice și cu el președinte, germanii vor veni să se angajeze în România.

”Poporul român astăzi care este în stradă și nu numai acesta, românii care sunt în afara granițelor, care sunt minunați sunt o forță colosală, ce va însemna în momentul în care toți românii vor veni acasă. Vorbim de 30 de milioane de români aici. Vom deveni numărul unu. Am convingerea fermă, siguranță (n.r. că vor reveni). Cu 30 de milioane de români suntem motorul Europei, o să vină neamțul la noi să lucreze și o să spunem îmi pare rău domnule, dar s-au ocupat toate locurile.

În foarte scurt timp. Vorbim de mai puțin de un an zile. Uitați-vă bine ce se întâmplă în Europa. Germania este într-un prag groaznic, economic. Dacă dispar mii de firme, dispar firme. Volkswagen și multe altele. Nu mai au energie”, a mai spus Georgescu.

El a mai precizat că ”din secunda zero” de când va fi președinte, va deschide toate minele, vorbind în contextul Roșia Montană.

”Cu mine ca președinte, toate minele se deschid în secunda zero. Toate minele. Tot. Tot. Domnu Turcescu, eu nu ascult poveștile ăstora, eu nu am stat degeaba 17 ani în organizațiile lor nu am stat să mă uit pe geam, totul e o minciună și adevărul iese la suprafață. Smart city și toate acestea, totul e o minciună. Nu au făcut decât să mențină toată populația lumii într-o mână a sistemului oligarhic mondial care vrea să țină controlul prin resurse. Oameni și instituții”, a mai spus Georgescu.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

15 comentarii

  1. Votam masiv! Apoi atacam rusia, sa facem canalu’ ! Apoi avem niste spasme si ne trezim, ca nu se doarme bine in camasa de forta.

  2. Bănuiesc ca poate sa spună orice, nu contează, orice îți imaginezi, lumea tot îl va vota.

  3. nu exista medicamente pt boala de care sufera baiatu asta

  4. Eu am alta idee. Sa se duca in Germania sa ii salveze pe ei.

  5. Cateva comentarii „suveraniste”:
    – de ce sa aducem produse din China si sa nu producem noi. Suntem cei mai buni din lume prin urmare suntem mai buni decat chinezii
    – pai suntem sau nu suntem cu rusii? Dupa ce spune acest demiurg se pare ca suntem cu rusii
    – eu credeam ca dorim ca nemtii sa vina in Romania sa se distreze, sa faca turism ca deh numai noi avem mici, palinca si fete frumoase, nu sa vina la noi si sa-i mai si platim. Ce neamtu’ este mai harnic decat romanul…nu exista asa ceva
    – 30 de milioane de romani suveranisti? A ascuns domnul Georgescu vreo cateva milioane la vila din Austria
    Sunt siderat de aberatiile pe care le scoate pe gura acest domn. Eu credeam ca le-a spus pe toate, dar se pare ca mai are multe elucubratii in ghiozdan.
    P.S. Dar, sunt si mai siderat de cei care se uita in gura lui si cred ce spune el…

  6. ai dracu sovietici… i-au copiat inca din anii 50 ideile lui pupezescu din 2025… dom’ne, eu sunt curios cum ma aduce el inapoi in romania pe mine intr-un an de zile? cu deschiderea minelor in secunda 0 nu m-a convins, cu canalul asta pana in marea caspica, tot nu m-a convins, cu vlad dragul nu m-a convins, cu apa care e informatie, nici atat…

  7. Stau si ma intreb pe unde face el canalu’ ala? Prin rusia, nu’s ce sa zic, ar insemna sa le faca concurenta la propriul lor canal, sau prin Georgia-Armenia-Azerbaidjan? Ca prin Turcia nu prea merge, e prea lung si nu e rentabil. Chiar imi depaseste intelegerea felul in care adeptii lui se lasa hipnotizati de de elucubratiile diliului. Ar mai urma sa zica ca trimite la munca fortata la canalu’ lui toti detinutii politici din „regimul lui”.

    • Un prim segment, de la Constanța la Soci e deja săpat. Restul e treaba generațiilor viitoare.

  8. Stau si ma intreb pe unde face el ca.n.alu’ ala? Prin rusia, nu’s ce sa zic, ar insemna sa le faca concurenta la propriul lor ca.n.al, sau prin Georgia-Armenia-Azerbaidjan? Ca prin Turcia nu prea merge, e prea lung si nu e rentabil. Chiar imi depaseste intelegerea felul in care adeptii lui se lasa hipnotizati de de elucubratiile diliului. Ar mai urma sa zica ca trimite la munca fortata la ca.n.alu’ lui toti de.tin.utii politici din „regimul lui”.

  9. Probabil va face minele profitabile prin retehnologizare,mai exact tarnacoape de inox si lampas cu led.Ca restul de miliarde de euro pentru redeschiderea unei mine aflate in conservare nu stiu de unde draq le ia.
    Sunt „puțin” sceptic in privinta faptul ca EL va construi diverse pe teritoriul altor tari,si in general latra promisiuni pe care nu le poate indeplini nici daca ar fi posibile din rolul de Presedinte.

  10. Omul ăsta trebuie votat masiv! Dacă el face un canal de sute de kilometri pe teritoriile altor țări înseamnă că e foarte capabil!

  11. Oare g4media nu a auzit ce a mai spus delirantul la emisiunea lui turcescu? Zice, cu subiect si predicat, ca „institutiile de forta” ale statului roman au trecut de partea lui!

  12. I. Ideea lui Călin Georgescu de a construi un canal între Marea Neagră și Marea Caspică este una fascinantă, dar și extrem de complexă și controversată.
    De ce este această idee atât de controversată?
    * Existența Sistemului celor Cinci Mări: Așa cum ai observat, există deja un sistem de canale navigabile care leagă Marea Caspică de Marea Neagră, prin intermediul râurilor Volga și Don. Acest sistem, construit în timpul Uniunii Sovietice, servește deja la transportul de mărfuri între aceste două mări.
    * Costuri uriașe și complexitate tehnică: Construirea unui nou canal ar implica costuri financiare enorme, precum și o serie de provocări tehnice majore, cum ar fi depășirea obstacolelor geografice și asigurarea unui debit suficient de apă.
    * Impact asupra mediului: Un astfel de proiect ar avea un impact semnificativ asupra mediului, afectând ecosistemele fragile din regiune.
    * Cooperare internațională complexă: Un proiect de asemenea amploare ar necesita o cooperare strânsă între mai multe state, ceea ce ar putea fi dificil din punct de vedere politic.
    De ce se relansează această idee acum?
    Este posibil ca această idee să fie relansată pentru a atrage atenția electoratului, prezentând o viziune grandioasă și ambițioasă pentru viitorul României. Cu toate acestea, este important să analizăm cu atenție fezabilitatea și implicațiile unui astfel de proiect înainte de a lua orice decizie.
    Concluzie
    Ideea construirii unui canal între Marea Neagră și Marea Caspică este una fascinantă, dar care ridică mai multe întrebări decât răspunde.
    II. Nu cred ca exista 30 mil de romani pe planeta, poate doar daca vom numără și celelalte popoare ce se trag din daci, asa cum a spus același Călin Georgescu intr-o alta intervenție.
    III. După ce aceasta era a prosperității se va instala gratie acestui om neinteles si venit „înaintea vremurilor”, îmi imaginez exodul de ingineri de la Volkswagen și Mercedes care vor da navala sa se angajeze la Dacia. O sa avem o problema atunci și o sa trebuiască sa ieșim din Schengen.
    IV. Pentru a putea candida la președinția României nu trebuie sa ai o vizita medicala făcută? Dacă nu, atunci ar trebui… părerea mea…

  13. Daca promitea ca face o autostrada Bucuresti-Brasov-Sibiu, parca ma convingea sa il votez, dar canal Marea Neagra – Marea Caspica, deja m-a pierdut !

  14. Asta e „rețeta” : scoți panglici pe gură și pe nas și trîmbițezi prin alte orificii idei cu miros de flatulență și devii preferatul , guru, Mesia locuitorilor din Carpați. Am înregistrat pentru a fi protejate alte idei cu mult mai revoluționare care mă vor ajuta să devin proprietar la Cotroceni. Vă spun în secret că voi face operabile tunelurile secrete ale dacilor din Bucegi și pînă în China la care vor fi legate și cele care ne leagă (auuuu) de piramide. Vom avea prin urmare un „Drum al mătăsii” sigur și varianta de rezervă de la Marea Roșie la București. Românii vor trăi ca în revistele ilustrate ale pocăiților, cu armonie inclusiv cu urșii și băzăunii pentru că noi vom trăi din vînzarea de apă vie care de unde credeți că vine ? Exact ! Din Bucegi. Hai că mă apuc de treabă.