G4Media.ro

Lockheed Martin, care produce elicopterele Black Hawk, intenționează să deschidă în România…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

13 comentarii

  1. Crearea de locuri de munca in tarile care achizitioneaza de la ei produse de sute de milioane de dolari anual, ar trebui sa fie o conditie de baza inclusa in contract. Lockheed Martin a primit un contract de 1.135.410.156 de dolari pentru vanzari militare in Romania si in alte doua tari. Produsele sunt achizitionate din bani publici, deci trebuie vazut si ce romani se vor bucura de o parte din acei bani reinvestiti in economie- in joburi, contracte, comisioane, etc. Toti romanii trebuie sa aiba o sansa egala, acele produse sunt achizitionate din banii lor sau din bani generati de resurse naturale care apartin tuturor, exploatate de companiile de stat; fara amante si pilosi incompetenti numiti in consilii de administratie pe salarii nesimtite.

  2. Creste rolul Bucurestiului ca … pion. E buna asta.

    • Buna remarca.
      Pai ce altceva sa fie Bucuresti – orasul fara identitate proprie?
      A fost o piata turceasca (bazar) in aer liber, infiintata de otomani. Continua sa fie acest lucru.
      Din pacate, acest oras este capitala Romaniei, si asta devalorizeaza si submineaza Romania.

  3. Avioane F16 SH am cumparat, elicopterele Black Hawk SH ne mai lipsesc.

    • Mai exact ce parte a expresiei „centru de întreținere a elicopterelor” nu ai priceput? E un service, nu cumpărăm nimic.
      Iar UH-60 Black Hawk are oricum performanțe superioare celor ale IAR-330 Puma din dotarea Armatei Române.

    • Nu sunt chiar sh, dar nici noi nouțe nu sunt, după părerea mea f16 sunt cele mai potrivite pentru Romania , alte alternative sunt cam scumpe și nu cred că ne permitem…

  4. Mai bine s-ar apuca sa dezvolte locomotive, cai ferate, autobuze & Co, ca ducem lipsa cu desavarsire. Si probabil convins si taranul de rand la bord de SUV ca exista lumea in care mijlocul de transport(bine pus la punct dar nu a la Iohannis) nu este o rusine.

    • Citeste ce a scris @Stratosfericu’

      Eu nu stiu, unii chiar nu se pot abtine de la comentarii chiar daca nu au inteles macar subiectul.

      Este un „service de elicoptere” de top. Deci locuri de munca de inalta calificare.
      Asta forteaza si cresterea calitatii profesionale a unor din industria orizontala. Un beneficiu in plus pentru tara.

    • Romania chiar produce locomotive vagoane și tramvaie dar pentru export , că patronii tai de la PSD nu vor sa cumpere sau cumpără de la turci

    • @Inapasevedeinvers – nici măcar nu e necesară foarte înaltă calificare. În centrele de genul ăsta ajungi cu aparatul, vezi ce nu funcționează în parametri și faci comandă direct către fabricant prin biroul de logistică al Armatei Americane. La ei nu se repară, se înlocuiește piesa, modulul sau subansamblul. Nu repari motoare, le înlocuiești și le trimiți la recondiționat pe cele vechi, la producător. E unul din motovele pentru care pot ieși bani frumoși și pentru ai noștri, tot lanțul ăsta e FOARTE bine plătit.

    • @Stratosfericu
      Nu e chiar asa: una e sa te invarti printre organele unui elicopter Black Hawk si alta sa repari un otokar pe care-l mai indrepti cu ciocanul ca pe dacie.
      Dupa ce cunosti niste oameni care au fost instruiti pentru un service de calitate incepi sa vezi diferenta. Modul de gandire se schimba si respectul pentru lucrul facut temeinic devine de la sine inteles. Nu-i totul sa ti se deamana sa iei cu pila pe rotund
      Culmea este ca tot auzi proteste ca mai bine faceam locomotive, ca de-aia are nevoie tara… (facem si locomotive, daca se plateste, nu-i asta problema)
      Tara are nevoie de bani si de oameni bine platiti si educati pentru a atinge un nivel superior.

  5. Ar fi un bun inceput pentru dezvoltarea competentelor in operatii de intretinere aeronave comerciale.
    Responsabilitatea e uriasa dar se platesc bani grei pentru astfel de operatii, pot fi create locuri de munca de inalta calificare si o contributie insemnata la PIB.

  6. Rolul nostru creste prin Polonia. Întrebarea este câte locuri de munca se vor desființa în contrapartida la Brașov unde producem elicoptere. Din păcate este o știre tristă vândută ca o victorie. Numai ca de fapt este o lovitură în industria autohtonă.