G4Media.ro

VIDEO Grav accident feroviar la Galați, în această seară / Femeia, conductor…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

29 comentarii

  1. N-a murit nimeni dar: „Mersul pe jos e sanatos!!!!!” (mai ales pe grinda – vezi Nadia la bârna). Cum scriam într-un evident nepublicat comentariu: „CFR-ul e o a doaua armata!!!”. Sper ca macar prima nu-i seamana.

  2. Ministrul transporturilor, Grindeanu trebuie sa ne explice cine trebuia sa faca revizia la locomotiva inainte de a fi pusa in functiune, sau daca era prea veche cine trebuia sa o inlocuiasca si de ce nu a facut-o. In final sa-i demita pe cei responsabili.

    • Sa-si dea demisia dl. Grindeanu – ca in orice tara civilizata. Este al doilea accidenta pe căile ferate din ultima luna.

    • Alta intrebare pentru acelasi ministru. Este adevarat ca bugetul pentru CFR nu a fost aprobat? Daca nu afost aprobat, de ce?

    • Intre timp am aflat de la sefu’ de sindicat a lu’ CFR-calatori ca graduatoru’ a loat trepte fara buget de venituri si cheltuieli a lu’ CFR calatori. Sper ca Dl. graduator va fi condamnat cu suspendare pe trepte în prima instanta si în asteptarea prescriptiei având în vedere prezum(p)tia (în presa se scrie fara „p”) de nevinovatie decretata de CCR a lu’ CFR- calatori.

    • Dorim sa mai stim de la ministru cate astfel de defectiuni tehnice sunt in decursul unui an, ce masuri s-au luat si se vor lua de acum incolo.

  3. Grindeanu, ministrul-catastrofă. Feroviară.

  4. Ati votat PSD. Muriti.

    • N-a murit nimeni, deci minti.

    • Da, asta e important, sa ma corectezi, nu faptul ca CFR Calatori a fost jefuita ani de zile de PSDNL si nu mai poate functiona in siguranta.

    • Sunt convinsa ca sunt destule trenuri care circula in acest moment fara probleme. Acest accident nu trebuia sa se intample si trebuia evitat. Deci minti in continuare.

    • Convingerea vă e intărită lună de lună cu o remunerație potrivită excesului de zel in apărarea organelor de Partid și totodată de Stat ?
      Mulțumesc anticipat?

    • @Mira – din pacate, a murit cineva. Continuati cu alegerile personale si acceptati viața pe care o traiti.

  5. Cred că e mâna lui Tudose.., pesemne caută să-i ia locul lui Grindă la Minister, că doar un „confrate” i-ar fi putut turna in halul ăsta mecanicului in pahar…

  6. pica poduri, mori oameni in accidente de tren, militia e inapta, pensiile speciale sunt din ce in ce mai mari, justitia e stat in stat, si totusi romanii nu ies in strada … serviciile stiu de ce!

  7. Mdaa eu v-am zis că duamna de la irealitatea după al doilea accident feroviar, primul fiind ăla cu mașinile, a zis ritos, că ce, trebuie să moară oameni? Uite că s-a-ntâmplat. O fi ventrilocă…ghicește în ghioc sau ceva, da parcă prea le nimerește..

    Cel mai sinistru post tv e realitatea tv.

  8. Asistent
    Am incercat să descriu degringolada prin care CFR trece de când ” specialiștii ” post revoluționari și sindicatele au pus mâna pe destinele unei instituții de tradiție prin disciplina muncii angajaților, în momentul tamponărilor :tren calatori lovește tren de marfă la intrarea într-o gară. Afirmațiile mele , mai mult informative și comparative au stârnit mânia proletară a „specialiștilor” post decembristi. Incercam sa spun că din cauza copacilor nu mai vad pădurea de salariați fantomă, in minister , în fel de fel de agenții inventate pentru a marii nr de angajați indirect productivi și al reduce pe cel al celor care efectiv muncesc în instituția numită Sncfr.
    Mai spunem că dacă peste 80% din actualul numeric al Ministrului Transportului ar fi disponibilizat cu siguranță lucrurile ar sta mai bine . Ei bine acest eveniment arată că dl Grindeanu și toți politrucii ce s-au perindat pe la acest bănos minister au torpilat profesionalismul ( puținilor) celor rămași . Mai mult cu râvnă i-au îndepărtat sau dat afară ! Nu a contat că omul sfințește locul. Un specialist adevărat a fost îndepărtat și 10 termite nesătule și neprofesioniste au fost angajate . Acesta este tristul adevăr al distrugerii CFR, a deprofesionalizarea funcțiilor cu răspunderi speciale . Acesta este acțiunea PSD și PNL care pe rand dar continuu au distrus ” calea ferată”. De aceea mor oameni și au loc grave accidente feroviare . Este doar începutul . Trist dle Ciorlacu , dle Ciucă, dle Băsescu și pleiada de ciucurei care au capusat toate instituțiile publice ale statului .

  9. Probabil este inutil sa-i cerem demisia lui Grindeanu, asta nu si-ar da demisia nici dupa un incident ca cel din Grecia. Inca n-am uitat cum se tinea cu dintii de scaun cand nici colegii lui de partid nu-l mai vreau.
    Se putea sa fie mult mai rau la ce stat esuat, incompetent si corupt avem, dupa chipul si asemanarea PSDNL. Pentru ei moartea unui om este doar o statistica, nicidecum o tragedie, ceva ce va fi usor de scos din memoria colectiva, cu ajutorul televiziunilor care tot incearca sa ne invete ce si exact cat sa gandim.

  10. Domnule ministru, finantati CFR-ul si lasati deoparte gargara cu „verificarile si masurile rapide”! Personal nu mai merg cu trenul, nu doar pentru ca conditiile si viteza de deplasare sunt sub orice critica, ci si pentru ca mi-e frica sa nu mor intr-un accident ca acesta. Si dupa cum se putea anticipa, aceste accidente se inmultesc si vor fi din ce in ce mai dese. Ne asteapta o multe tragedii daca nu se schimba din temelii modul de functionare CFR!

  11. Când ministrul Oug 13 este șef la Transporturi, astfel de știri sunt normale. Când nu se lovesc trenuri cu Grindeanu ministru e breaking news !

  12. Că în România se more pe șosele știam de mult.
    Din păcate văd că se moare și pe calea ferată.

  13. Demisa, Vlad Voiculescu!