G4Media.ro

Finala Campionatului Național de Super Rally va avea loc, sâmbătă, în centrul…

Sursa foto: Facebook Campionatul Național de Super Rally

Finala Campionatului Național de Super Rally va avea loc, sâmbătă, în centrul Capitalei / Opt linii de autobuze vor fi deviate

Singura competiţie de automobilism sportiv care se desfăşoară pe circuit urban, Campionatul Naţional de Super Rally, va avea marea finală a sezonului 2023, sâmbătă, în centrul Capitalei, cu piloţi de top anunţaţi la start, transmite București FM preluat de Rador.

A şasea rundă a sezonului va decide şi numele campionului absolut din 2023, marele favorit fiind francezul Jerome France, învingător şi în precedentele două ediţii de campionat. Cu 93 de puncte, campionul care pilotează un prototip Nova Proto are nevoie de o clasare în Top 5 pentru a fi sigur de un nou titlu. Principalul său rival, tânărul Bogdan Duma (Radical SR3), este obligat să câştige pentru a spera la primul său trofeu.

Mihai Leu, promotorul campionatului, a anunţat şi o surpriză pentru fanii motorsportului. Dacă la precedentele patru ediţii ale Trofeului UniCredit Leasing powered by Audi, traseul era amenajat în zona Arcului de Triumf, de data aceasta va fi unul mai complex, cu start pe Calea Victoriei în dreptul Ateneului Român, urmând să înconjoare Sala Palatului.

În total, 33 de piloţi de top vor încânta publicului sâmbătă, printre noutăţi numărându-se Simone Tempestini (Porsche 997 RGT), Alexandra Teslovan (Renault Clio), dar şi noul campion european la raliuri Norbert Maior, cu un Peugeot 208 R2.

Publicul va putea admira pe traseu modele precum Ferrari 458 Challenge, Audi R8, Formula Renault, Kia Ceed, monopostul Wolf F1 Mistral sau Ford Fiesta Rally2, dar şi piloţi de top precum Vali Porcişteanu, Adi Teslovan, Dani Oţil, Emil Ghinea, Costel Căşuneanu şi Didier Balcaen.

„E un traseu nou pentru toată lumea, mult mai spectaculos decât la ediţiile anterioare, iar lista de start şi maşinile prezente îmi dau încredere că vom avea o etapă care nu trebuie ratată de publicul iubitor de motorsport”, a declarat Mihai Leu, care va concura la Bucureşti pe un model Radical SR8.

Etapa finală a sezonului va începe sâmbătă, de la ora 09:30, cu manşele de recunoaşteri şi antrenamentele, iar cele două manşe de concurs se vor desfăşura în aceeaşi zi, între 14:00 şi 15:45.
Opt linii de autobuz vor fi deviate temporar pentru desfășurarea Campionatului Național de Super Rally.

Liniile de autobuz 122, 137, 168, 178, 205, 226, 368 şi N121 vor fi deviate, temporar, din noaptea de vineri până sâmbătă seara, pentru desfăşurarea Campionatului naţional de super rally.

Potrivit unui comunicat al Municipalităţii transmis, joi, Agerpres, de vineri, de la ora 23,00, până sâmbătă, la ora 20,00, ca urmare a restricţionării traficului rutier pe Calea Victoriei (între bulevardul Dacia şi strada Ion Câmpineanu), strada Ştirbei Vodă (între strada Berzei şi Calea Victoriei), străzile George Enescu, Episcopiei, Dem I Dobrescu şi Ion Câmpineanu, Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public Bucureşti-Ilfov modifică traseele.

Astfel, liniile 122 şi 137 vor funcţiona, pe traseele de bază, între terminalele „Complex Cartier Latin”, respectiv „Carrefour Militari” şi intersecţia strada Ştirbei Vodă/ strada Luterană/ strada Ion Câmpineanu, apoi pe un traseu modificat pe strada Luterană, strada General Budişteanu, bulevardul Dacia, Piaţa Romană, bulevardul Gheorghe Magheru, bulevardul Nicolae Bălcescu, Piaţa 21 Decembrie 1989. Sensurile opuse nu vor fi modificate.

Liniile 168 şi 226 vor circula, pe traseele de bază, între terminalele „Cartier Constantin Brâncuşi”, respectiv „Depoul Alexandria” şi intersecţia strada Ştirbei Vodă/ strada Luterană/ strada Ion Câmpineanu, ulterior, pe un traseu modificat, pe strada Luterană, strada General Budişteanu, bulevardul Dacia, Calea Dorobanţilor, Piaţa Lahovari, strada George Enescu, bulevardul Gheorghe Magheru, Piaţa Romană. Sensurile opuse nu vor fi modificate.

Linia 178 va funcţiona, pe traseul de bază, între terminalul „Cartier Militari” şi intersecţia strada Ştirbei Vodă/ strada Luterană/ strada Ion Câmpineanu, cu întoarcere pe strada Luterană, strada G-ral Budişteanu, Calea Griviţei, strada Mircea Vulcănescu, apoi traseul actual.

Linia 205 va circula, pe traseul de bază, între terminalul „Străuleşti” şi Piaţa Victoriei, ulterior, pe un traseu modificat pe sensul spre „Piaţa Unirii”, pe bulevardele Lascăr Catargiu, Gheorghe Magheru, Nicolae Bălcescu, I. C. Brătianu, rond Piaţa Unirii, până la capătul de linie „Piaţa Unirii 2”.

Linia 368 va funcţiona, pe traseul de bază, între terminalul „Valea Oltului” şi intersecţia strada Ştirbei Vodă/ strada Luterană/ strada Ion Câmpineanu, ulterior, pe un traseu modificat, pe strada Luterană, strada G-ral Budişteanu, bulevardul Dacia, Calea Dorobanţilor, Piaţa Lahovari, strada George Enescu, bulevardul Gheorghe Magheru, Piaţa Romană, cu întoarcere pe bulevardul Dacia, strada Mircea Vulcănescu, strada Berzei, apoi traseul actual.

Linia N121 va circula, în noaptea de vineri spre sâmbătă, pe traseul de bază, între terminalul „Valea Argeşului” şi intersecţia strada Ştirbei Vodă/ strada Berzei, ulterior, pe un traseu modificat, pe sensul spre „Piaţa Unirii 2”, pe strada Berzei, strada Vasile Pârvan, bulevardul Mihail Kogălniceanu, bulevardul Regina Elisabeta, Piaţa Universităţii, bulevardul I.C. Brătianu, Piaţa Unirii. Sensul opus nu va fi modificat.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

3 comentarii

  1. alt oras mai aerisit n-ati gasit? dupa ce ca e aglomerat ca vai de el, mai organizati si tampenia asta

  2. Chiar ca asta-i tot ce-i lipsea celui mai poluat (din toate pct. de vedere, inclusiv zgomot) oras al EU

  3. Bravo. Cu asta ati eclipsat orice Ora a Pamantului, Strazi deschise si alte bazaconii de a salva planeta de la poluare si consum de energie.

    Toata lumea vorbeste despre microplastic, dar despre microcauciuc, care e si el peste tot, nimeni nimic.