G4Media.ro

Chinezii, primul contract important pentru infrastructură în România: 185 de milioane de…

china muncitori Sursa: Pixabay

Chinezii, primul contract important pentru infrastructură în România: 185 de milioane de lei pentru Centura Zalău

Asocierea dintre SYNOHIDRO (China) și GOOD PROD S.R.L. (România) a câștigat contractul pentru construirea centurii ocolitoare din Zalău, a anunțat joi ministrul Transporturilor, Lucian Bode.

Este primul contract semnificativ de construire a infrastructurii de transport câștigat de o firmă chineză în România, după mai multe eșecuri înregistrate în ultimii trei ani.

Proiectul prevede proiectarea și execuția celor 5,5 kilometri de pe centura municipiului Zalău (județul Sălaj) – etapa a doua.

Durata contractului va fi de 114 de luni, din care 6 luni perioada de proiectare, 24 luni perioada de execuție a lucrărilor, iar perioadă de garanție a lucrărilor de 84 de luni, a mai spus Bode într-o postare pe Facebook.

Proiectul prevede și execuţia a cinci viaducte şi două poduri.

Foto: Muncitori din China / Pixabay

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

14 comentarii

  1. Beeeei…
    Pai nu era vorba ma ca doar proasta aia de Veo si ciuma rosie aduce chineji?
    Acu a-nceput si astia?
    Si in Ardeal….no amu-i bai.

  2. ” Decat” o firma capusa la stat, cu muncitori betivi, puturosi si ciorditori, care asfalteaza o suta de metri pe zi si vand trei basculante de ciment pe ora, „decat” autostrazi care se surpa ln doua luni de la inaugurare, „decat” baroni care fac plua mare…mare de tot…Mai bine un milion de chinezi disciplinati si muncitori, care sunt in stare sa ridice un bloc de o suta de etaje in trei luni, timp in care in „romanica, mandra ca-i romica” abia se face un studiu de fezabilitate…Patriotarzi, trageti apa !!!!

    • Sa vezi ce o sa te mai parashutezi tu de pe viaductele alea made in china! Cu tot cu masina si asfaltul de sub ea.

    • @ICTosca, respira ca au luat contract pe 114 luni sa faca 5 km de drum, nu fac Marele Zid Chinezesc sau vreun Taj Mahal. Mai rasfirati..

  3. Nu, nu chinezi! Chinezii imi fura datele personale prin Huawei si Toctoc. Ei ma factureaza pentru autostrada Brasov-Oradea fara a o construi.

  4. Din mai multe motive, unele legate pur și simplu de onoare, ar trebui să cheltuim doar în Europa.
    Așa, dăm bani comuniștilor, fără nici un avantaj pentru alt cetățean european.

    • … Efectiv m-ai umilit…Mea Culpa !!!

    • In cazul e fata e un contract foarte mic, aproape neinsemnat.
      Ar trebui totusi ca UE sa interzica sau sa suprataxeze firmele din afara uniunii care participa la licitatii publice pentru achizitii sau lucrari de constructii. La fel cum sunt protejati transportatorii din Germania de noile reguli, in defavoarea transportatorilor din Ro/ Bg, asa ar trebui sa avem legislatie care sa protejeze forta de munca locala si economia.
      In continuare se dau contracte (din fonduri europene) catre Turcia si China dar UE este mai preocupata sa suprataxeze Google in mediul virtual.
      Acesta e inca un motiv pentru care cred ca UE e condusa de impostori.

    • Și Muntenegru a făcut cu chinezii și le sunt datori la greu. „Drumul și centura” cel mai pervers proiect al PCC. Niște nemernici cei care au făcut contract cu PCC.

    • Da, corect ii ajutam si noi cum putem, mai un sparanghel, mai o capsuna, sa iasa din greutati.

    • @Alex1, prosti muntenegrenii, noi am facut datorii cu Bechtel, dar macar NU avem autostrada. Decat datorii + autostrada, mai bine datorii fara autostrada.